måske et dumt spørgsmål men er ret ny herinde he he

  • JEg vil bare lige spørge hvad jeg skal gøre for at man kan se info angående hvilken computer specs jeg har, for har skrevet det men der står ikke noget hverken når jeg opretter en tråd eller svarer på en..Er lidt misundelig fordi jeg kan se alle i andres specs ...??

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Originally posted by Switz
    JEg vil bare lige spørge hvad jeg skal gøre for at man kan se info angående hvilken computer specs jeg har, for har skrevet det men der står ikke noget hverken når jeg opretter en tråd eller svarer på en..Er lidt misundelig fordi jeg kan se alle i andres specs ...??


    Du skal gå op og vælge "fanebladet" der hedder "Profile" og så vælge "Edit Signature" der kan du så skrive det du vil....


    Findes ingen dumme sprøgsmål, kun dumme svar.


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

    Rettet en gang, sidst af Bjørn B ().

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B
    Findes ingen dumme sprøgsmål, kun dumme svar.


    :)


    Det er nu ikke helt rigtigt, men dette spørgsmål er nu ikke dumt..... Meen der har altså været et par dumme spørgsmål her inde som min mormor på næsten 70 år kender svaret på.... Det siger jo en hel del. ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Det er nu ikke helt rigtigt, men dette spørgsmål er nu ikke dumt..... Meen der har altså været et par dumme spørgsmål her inde som min mormor på næsten 70 år kender svaret på.... Det siger jo en hel del. ;)


    OK, men det mener jeg nu ikke, man skal hjælpe så godt man nu kan og har evner til, lige meget spørgsmålet, men det er så min mening.


    :):)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • JEg takker mange gange Bjørn_B nu virker det sku...Rart med hjælpsomme brugere :P

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B
    OK, men det mener jeg nu ikke, man skal hjælpe så godt man nu kan og har evner til, lige meget spørgsmålet, men det er så min mening.


    :):)


    Jaaa... Men bare vent til du møder nogle af de sjældne (heldigvis) spørgsmål jeg snakker om. Man kan ikke andet end at stirre...


    Det er jo noget ligende " Hvordan åbner man Internet Explorer "..... :))

  • Quote

    Originally posted by Switz
    JEg takker mange gange Bjørn_B nu virker det sku...Rart med hjælpsomme brugere :P


    Skulle det være en anden gang :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Jaaa... Men bare vent til du møder nogle af de sjældne (heldigvis) spørgsmål jeg snakker om. Man kan ikke andet end at stirre...


    Det er jo noget ligende " Hvordan åbner man Internet Explorer "..... :))



    Hvordan tænder man sin PC...... ;);)

  • Quote

    Originally posted by WizZarD



    Hvordan tænder man sin PC...... ;);)


    Du tager en stor hammer og smadrer ind i siden på den...

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Eller måske dette . . . . . ;)



    Huuuuuuuuuulk - det viiiiiiiiirker ik' - og nu er der maling flager over det hele - og min næse bløder - Dåååååååååååmme svin..... ;);)

  • Quote

    Originally posted by WizZarD



    Huuuuuuuuuulk - det viiiiiiiiirker ik' - og nu er der maling flager over det hele - og min næse bløder - Dåååååååååååmme svin..... ;);)


    Sorry :D