Restaurant Victoria + lidt andet

• Jeg syns' det er en fed effekt, men damn, jeg havde lige et billede inde i hovedet af sån' en Bandidos muldvarp med rygcam' og fuld skrue - det ku' da se lidt godt ud med sådan en fisende rundt i baghaven :T

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

Originally posted by Hardstyler
    Prøv at få "stay out" over i en mere grålig farve, tror jeg ville se en del bedre ud.. ikk den tisfarve

nah.. folk bruger altid grå eller sort hvid.. på tide og prøve noget andet :D

ps. ny sig..

Originally posted by learner

Dude, det er en effekt i photoshop, der får billedet til at så ud som om, at man har fart på ;)

Det kan faktisk godt laves i optagelsen hvis man har et spejlrefleks kamera. Smid det på et stativ slå over på manuel focus fokuser på et punkt. Værd zoomt helt ind eller helt ud. Sæt en høj blænde og en lukketid på et godt sekund. Tag billedet og mens shutteren er åben zoom helt til den modsatte ende af scalaen :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_

Det kan faktisk godt laves i optagelsen hvis man har et spejlrefleks kamera. Smid det på et stativ slå over på manuel focus fokuser på et punkt. Værd zoomt helt ind eller helt ud. Sæt en høj blænde og en lukketid på et godt sekund. Tag billedet og mens shutteren er åben zoom helt til den modsatte ende af scalaen :)

cool.. det vidste jeg faktisk ik man kunne 8o men gir egentlig meget mening nu du siger det hehe