Oplagte fotomotiver

Originally posted by KarGa
    Overfuset ligefrem? Jeg bad dig blot om at holde dig ude af mine tråde.. det var endda en anmodning og ikke en trussel e.l.

Ikke for at vade i det. Men din måde, at omgås sandheden på - finder jeg mig ikke i ! (Det er ihf. noget mange unge mennesker har lært - til ug med x og slange :boxed:)

Her er hvad du skrev: ".... kan du ikke bare holde dig laaaaangt fra mine tråde? Jeg er kort sagt træt af at høre på dit L-O-R-T konstant"
    Er det en pæn anmodning ???

Nu skal jeg nok holde - syn's bare lige hele sandheden skulle frem !

Til topic: Som de andre siger, så brug din fantasi - det er derfor du har fået den. Lige så med det kreative, som vi alle er udstyret med.
    Kunsten ved fotografering er også, at du fanger øjeblikket/situationen med dine egne øjne og så bruge kameraet til at forevige det du ser/opfatter - ikke hvad vi andre siger, du skal se og finde.
    Over and out. Go weekend :9xo, når det engang bli'r tid til det.

Originally posted by Mikkel

Nice! :cheers: Måske kan man lære noget... :$

Yup, der er utrolig mange gode billeder :)

OT:
    Hvorfor er det lige vi andre skal se på en diskution blandt to individer, som ikke kommer os andre ved?

Originally posted by Macimuz

Yup, der er utrolig mange gode billeder :)

OT:
    Hvorfor er det lige vi andre skal se på en diskution blandt to individer, som ikke kommer os andre ved?

Har opgivet og blev enig med mig selvom bare at smide deres skriven på ignore....

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by KarGa

Det kommer da ikk an på pris om man kan tage gode billeder...

Tror også bare han mente at man kunne få et godt kamera for små penge en brugt med kit objektiv kan jeg ikke se hvordan skal komme over ca. 3500,- hvilket jo faktisk er en lav pris.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_

Tror også bare han mente at man kunne få et godt kamera for små penge en brugt med kit objektiv kan jeg ikke se hvordan skal komme over ca. 3500,- hvilket jo faktisk er en lav pris.

Det er små penge for et ganske fint kamera.