Bil sim?

• Jeg havde engang et lidt latterligt, og nu gammelt spil der hed truckers eller noget lign.

Der sku man være lastbil føre og aflevere vogne på deadlines osv....Og så ku man tune/opgradere og købe nye lastbiler...tanke benzin og al muligt.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Originally posted by Zjapper
    Jeg er lige med på en lytter her. ;)... Iøvrigt Truckers, tror jeg har prøvet det før... Det er da ikke rigtigt en bil simulator, er det ikke lastbil race? :P

Altså jo, mener faktisk os der er noget racing ;)

Det sku ok...får helt lyst til at spille det igen, men ka ikk li finde det i al rodet :roller:

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• truckers??? har aldrig hørt om..

men jeg kender et spil i den stil, med ok grafik og det hele, og så er det stort som bare f***, det er 18 Wheels of Steel jeg snakker om her. Der kan du køre med last, tanke, tune og jeg ved ikke alt hvad.

det her er så ik race...

Ellers er der Street legal... styringen er vildt realistisk IMO, efter eget valg kan man så også her tune sin øse af h... til og køre gaderæs (bare dyt af en racer og du vil få en lille menu hvor du kan vælge om du vil eller ej)
    Desuden er der også mulighed for at indstille spillet så man skal bruge kobling hver gang man nu skal det.

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200