Jeg står og tænker på om jeg skal med på ferie til Bijela Uvala. Nogen der har været der og som vil fortælle lidt om det?

Bijela Uvala i Kroatien
-
-
Originally posted by PaW^
Jeg står og tænker på om jeg skal med på ferie til Bijela Uvala. Nogen der har været der og som vil fortælle lidt om det?Har ikke været lige der, men husk badesandaler eller sådan noget. Sandstrande er ikke-eksisterende i Kroatien! God tur herfra!
EB
-
Originally posted by PaW^
Jeg står og tænker på om jeg skal med på ferie til Bijela Uvala. Nogen der har været der og som vil fortælle lidt om det?Min søster og kæresten tog der ned igår
Men hvornår skal i afsted i så fald? For jeg kan svare dig med hendes ord om 14 dage
-
Originally posted by EdgarBaba
Har ikke været lige der, men husk badesandaler eller sådan noget. Sandstrande er ikke-eksisterende i Kroatien! God tur herfra!
EB
Vrøvl. Har været i Jugoslavien (incl. kroatien) masser af gange før krigen. Dengang var der sandstrande, så de er der vel stadig ...
men ja... god tur og held & lykke
-
Kroatien er et dejligt ferie sted. Er selv fra bosnien så jeg har skam selv været i Kroatien et par gange. Men ja nogen steder er der ikke sandstrande, men sten. Lidt træls når man skal ned til vandet.....
Jeg har selv været i Makarska, Rijeka, Baske Vode, og vandet er bare alt for nicce der.Så Kroatien kan godt anbefales
Hvis der er noget du gerne vil vide om et eller andet så kan du bare smide en pm
-
Originally posted by Han$en
Min søster og kæresten tog der ned igår
Men hvornår skal i afsted i så fald? For jeg kan svare dig med hendes ord om 14 dage
Tager derned den 24/6 til den 8/7