The Great Danes rekrutterer (Al´Akir Alliance)

• Vi i The Great Danes søger nye folk at "lege" med i vores ugentlige raids.

Classes som søges er følgende:
    1-2xDruid, 1-2xPriest, 1xMage

Vi raider næsten alle ugens dage og især i weekenden får den en extra tand. Gief Epix ^^

Krav/Forventninger :

Dansker: :9xo

Alder :
    +16 år samt en hvis form for modenhed og forståelse for spillet.

Erfaring :
    Helst have deltaget i MC, Onyxia og BWL raids.

Gear :
    Gerne Epic items, men blåt er osse fint bare det er noget som viser du forstår din class.

Teamspeak og et headset med mikrofon er et krav for at blive optaget.

Om TGD :
    Vi er en guild på en 77 danske members. Vi raider ugentligt ZG, MC, BWL, AQ20, AQ40 og Onyxia.
    Vi synes selv vi har et kanon sammenhold og hygger os sammen, mens vi farmer epix.
    Vi har hele ZG, AQ20, MC, BWL og Onyxia på farm og er nået til Princess Huhuran (boss6) i AQ40.
    Ydermere er det værd at læse guidelines på vores hp : http://www.thegreatdanes.dk
    Vi har selvfølgelig omtalte hp med forums osv. og egen Teamspeak2 server.

Sådan gør du :

Du skriver enten et Reply her eller i tråden på vores hp under Signup (tag forbehold for dette bliver postet på Al akir forum samt internt). Samt prøver på bedste vis at udfylde nedestående

Class :

Navn : Dit Navn

Ingame navn:

Alder : Din alder

Hvilke items Du render rundt med. Forventer som sagt ikke folk render rundt med fuldt epic sæts, men vi forventer at folk har gear, som viser deres forståelse for den class de spiller.

Resistance Gear:
    Fire - (80 kan nemt opnås ved hjælp af research/crafting)
    Nature - (80 kan nemt opnås ved hjælp af research/crafting)

Pre Quest:
    Det forventes at man er attuned til MC, Onyxia og BWL.

Hvilke proffesions har man valgt samt hvis i kan noget specielt :)

Erfaring i de forskellige store instances.

Til sidst generelt lidt om jer selv, og hvorfor I vil med i TGD

Alle der har snakket med mig ingame eller lign. kan selvfølgelig ansøge her igen, for revurdering.

//Thomse (ClassLeader for Mages/Officer i TGD)

P.S.
    Hvis Du/I ikke har lyst til at ansøge åbent er en ingame mail til mig helt iorden.
    Hvis der ellers er spørgsmål så reply enten her eller fang mig ingame

• Class : Warlock

Navn : Mikkel Skjoldager

Ingame navn: Werlin

Alder : 21

Har felheart handsker, eller ikke noget fra dette set. Ellers har jeg de første 3 ting fra deathmist settet og en fra dreadmist. Har for det meste gået efter fireresistance. Har kun epic og blå ting. Og selvføldig epic mount.

Resistance Gear:
    Fire - 98
    Nature - 8, har ikke gået efter det i nu

Pre Quest:
    Er attuned til MC og Onyxia.

Har 300 i alch og 300 i herb

Har kørt ZG, MC og Onyx mange gange, og har lidt erfaring i AQ20

Jeg er studernede i KBH og har spillet spillet et år nu, har for det meste spillet på Runetotem men vill gerne i gang på en PvP server. Nu har jeg spillet med min warlock et par måneder nu og vil gerne joine en dansk guild. Efter jeg har prøvet mange engelske guilds vil jeg gerne joine en guild der er lidt mere possitiv når der spilles.

• hold da op er der stadig gang i TGD, utroligt hehe, godt nok langtid siden jeg har været inde på Alakair (jaiz fra Pure) her hehe :) oh well grinern nok :)

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

• kan man endelig paidtransfere sig dertil ??

Navn : Jakob Barksmann

Ingame navn:Gabrieldk / Mithos / Toranin

Alder : Min alder 18

Hvilke items Du render rundt med. Forventer som sagt ikke folk render rundt med fuldt epic sæts, men vi forventer at folk har gear, som viser deres forståelse for den class de spiller.
    mage : http://wow.allakhazam.com/profile.html?1611514 har nu også farmed mig til flarecore robe
    pries aka alt :http://wow.allakhazam.com/profile.html?1611472
    min hunter er blevet hacked

Resistance Gear:
    Fire - (80 kan nemt opnås ved hjælp af research/crafting)
    Nature - (80 kan nemt opnås ved hjælp af research/crafting)har ikke ret meget, men kan nemt få det ;) tailor

Pre Quest:
    Det forventes at man er attuned til MC, Onyxia og BWL.alt klaret

Hvilke proffesions har man valgt samt hvis i kan noget specielt Smile
    enchante : har funder 4 stats 2 gange(har self) ellers crusaider,lifesteal osv mangler kun 15agi(farmer efter den, 5000rep fra)alle thuriom enchants mangler jeg
    Erfaring i de forskellige store instances.jeg har exp fra første boss i naxx, cleared resten(aq20/40 - zg - mc-ony-bwl)

Til sidst generelt lidt om jer selv, og hvorfor I vil med i TGD
    vil ikke ligge fingre imellem, at i er ikke mit eneste LFG appley, kikker på guilds der er langt nok fremme i high end instances. Elsker spillet, har gamed wow siden usa betaen. Den sidste tid har været noget langsom, da jeg transferede til russianmaul aka stonemaul, hvor eneste tilbud har været zg guilds(-_-') kommer oprindeligt fra skullcrusher aka lagcrusher, er en 18 knægt fra hadsund egnen, Nordjylland

best wishes from gabrieldk

(p's)(Gabrieldk er ikke gabrieldk death knight, men archangel gabriel :) )