Cool tekst...

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    ikke for noget men alle de bannere der er lavet her til dig inkl det bg du selv kom med, dem syntes jeg ikke passer særligt godt til din side. er det menningen at du vil lave om på designet eller hva?


    edit:
    ps inden du kommer for godt i gang med at lave en masse sider kan jeg anbefale at du inkudere noget CSS til at styre designet på din side. så skal du kun rette i én fil i stedet for at skal rette fx. baggrunden på alle dine sider hvis du vil det en gang. og det er pisse hamrende let at bruge! det var lige før jeg begyndte at knibe en tåre da jeg satte det ind 8o


    Enig med det om CSS... Det er super-nice. :))


    Hvor er det banner du har lavet bit ?

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    øhhmm nåøeh det banner? det kommer sikkert kun frem når jeg har min compuert tændt. jeg flytter det lige over på en anden server så alle kan se det. det havde jeg ikke lige tænkt over


    Okey. Perfekt. Vil se hvad du har lavet. Kan jo være jeg har få nogle gode idéer. Jeg er jo ikke just prof til Photoshop. *G*

  • Quote

    Originally posted by cla


    Det ser da nice ud! 8)


    Syntes jeg også. Kan nu bedre li min egen. Ikke fordi jeg har lavet den, men det har måske noget at gøre med det blå "tema".... Elsker blå. :D


    Hvis CLA ikke skal bruge den jeg har lavet, så kan jeg godt... Bare med en anden tekst. :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Syntes jeg også. Kan nu bedre li min egen. Ikke fordi jeg har lavet den, men det har måske noget at gøre med det blå "tema".... Elsker blå. :D


    Hvis CLA ikke skal bruge den jeg har lavet, så kan jeg godt... Bare med en anden tekst. :))


    Grunden til at det jeg smed ind er blåt er også fordi det banner er lavet efter min "ønskliste" eller hva man nu ska kalde det ... Ka nemli os godt selv li blå :D

  • Quote

    Originally posted by cla
    Grunden til at det jeg smed ind er blåt er også fordi det banner er lavet efter min "ønskliste" eller hva man nu ska kalde det ... Ka nemli os godt selv li blå :D


    Cool.... Blue rules.... :))

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    nææh det er jeg såmen ikke. jeg er bare inde i en peride hvor det trækker meget. nok fordi at jeg har lavet et flame mod på min box :)


    Det var også det flame mod jeg tækte på da jeg skrev.... Er der forresten kommet billeder af det?