Hey!
Nogle her der er gode til Adobe Illustrator?
Jeg har noget jeg skal have lavet om til .eps filer eller hvad det hedder, og der er visse krav på tykten på designet. Om der var en der kunne hjælpe mig med at gøre det, for jeg fatter intet af det program. Jeg havde tænkt mig at sende en tekstfil med sidens krav (som jeg vil bestille fra) .. Det forresten til en tank top, som jeg regner med at putte til salg på min side. Har bestilt et selv, men ikke med det design jeg vil lave nu. Sætter billede ind af det, som det skal se ud hvis jeg får designet lavet i Illustrator.
-
-
Den er vist havnet i et forkert forum...
Prøv med 'Foto & Grafik' ...
-
Hov.. Det da klart .. Tænkte ikke på det. My apologies. Kan en admin flytte den?
-
Flyttet.
-
hey kemal,
kan se du har skrevet på msn. Kan godt kigge på det. Regner med at jeg får tid imorgen. Og har også lige set din pm, men jeg kan sgu umiddelbart ikke lige finde de psd'er
Men skriv lige til mig imorgen engang!
-
Originally posted by Lecter
hey kemal,kan se du har skrevet på msn. Kan godt kigge på det. Regner med at jeg får tid imorgen. Og har også lige set din pm, men jeg kan sgu umiddelbart ikke lige finde de psd'er
Men skriv lige til mig imorgen engang!
Phew, thanks..
Men okay, har brug for demSkal bruge en knap der hedder SHOP, men kan ik lave det samme som det der
Så skal det hele ellers laves om. Og det jo en pain in the rear... Men skriver i morgen!
-
hvis du har brug for et trykkeri med god erfaring så har jeg en sponsor jeg kunne arrangere noget igennem hvis det var
-
Originally posted by ExobiT
hvis du har brug for et trykkeri med god erfaring så har jeg en sponsor jeg kunne arrangere noget igennem hvis det var
Har fundet et sted hvor jeg kan designe tøj og putte det på min side, uden besvær, så når folk bestiller klarer de det og sender det til dem osv. Det er det jeg har brug forSå skal jeg ik købe en masse og håbe på at sælge dem, ellers beholde det selv