Tweak imod regeringen ?

  • Quote

    Originally posted by Martin


    Der er vist heller ikke nogen.



    Godt så.


    Hvad old guy, må man nu hellere ikke demonstrere?
    Du flipper da nok ud over det, "Tweak imod regeringen, hvad jeres holdning til det, hører det hjemme??"


    hehe, ved du hvad de demonstrere imod?
    Det kunne jo være at det kunne gavne dig (Går ud fra at du er en god old guy IRL)

  • Nu ser jeg til daglig ikke de reklamer.(reklameblokering) Har lige kigget på den her omtalte og klikket ind på den og læst hvad det handler om.
    Men lige den her reklame er da rimelig relevant, især for unge mennesker og deres fremtid !
    Og da der er mange af slagsen herinde på tweak.dk, synes jeg absolut det er iorden, at stille ?-tegn til, hvordan fremtiden vil arte sig for lige netop den del af befolkningen.


    Folk kan jo også selv bestemme om de vil gå til den demostration eller ej. Ligeså kan de jo selv bestemme, om de vil købe et eller andet produkt, når det er det der reklameres for.

    Kan slet ikke se hvorfor det er så slemt. Desuden så har Martin jo forklaret det med reklamerne og jeg har fuldt ud tillid til det han siger og gør. :9xo

  • ikke for noget men hvad helved har det med forumet om at gøre en det ikke sys det er i orden med 1 banner ?


    Tja Som jeg har sagt tidligere det er ikke gratis at drive sådan en side..


    Og det er da bedre ned der kommer 1000 popup ? :)

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Hmm, kunne være man skulle til at blockere reklamer på tweak.dk som bruger.... Det bidrager ihvertilfælde til at man som bruger overvejer det... Var det ikke fordi jeg er for sløv til de få klik havde jeg gjort det pronte...


    - Men vil da se på det imorgen.... - Uden brugerne ser reklamerne på tweak.dk er der ingen fordel i at have dem, kunne jo være vejen frem for at undgå denne slags provoganda..


    Er jeg den eneste der ikke forstod noget af det indlæg ? :)
    Anyways, folk må jo selvom de blokere reklamerne, jeg gør ikke, jeg klikker engang immellem, når der er noget relevant eller noget som lyder interessant.

  • Quote

    Originally posted by Marquis


    Er jeg den eneste der ikke forstod noget af det indlæg ? :)
    Anyways, folk må jo selvom de blokere reklamerne, jeg gør ikke, jeg klikker engang immellem, når der er noget relevant eller noget som lyder interessant.


    Nope - det er du ikke - men det er jo heller ikke skrevet på alm. dansk. :))


    ** Bent.. Jeg slettede lidt det i bunden af det indklæg. Ingen grund til at starte på det igen, vel? Spydige kommentarer kan du skrive ned på at papir og lægge ved dit tastatur - og der kan de så blive, de har intet at gøre her på forummet. - Rettet af Happy^ **

  • Så drenge ... Nu skal i sgu lære om politik ... :))


    ---------------------------


    En lille dreng spørger sin far, Hvad er politik???
    Og far svarer.


    I politik er der 5 grupper:


    1) befolkningen,


    2) regeringen,


    3) den økonomiske magt,


    4) arbejderklassen


    5) landets fremtid.


    Det forstår jeg ikke siger drengen.. vil du forklare det for mig.
    Godt jeg bruger vores hjem som eksempel:


    Jeg tjener pengene, altså er jeg den økonomiske magt,
    din mor administrerer og bruger pengene, hun er altså regeringen,
    vi tager os af dine behov, altså er du befolkningen,
    din lillebror er landets fremtid,
    og hans barnepige er arbejderklassen.


    så er det slet ikke så svært at forstå vel.


    Om natten vågnede drengen ved at lillebroderen græd. Drengen stod op for at se hvad der var galt, og opdagede at lillebroderen havde skidt i bleen, han gik ind i forældrenes soveværelse hvor moderen sov tungt.


    så gik han til barnepigens værelse, men gennem nøglehullet så han faderen i gang med at "ordne" barnepigen , og da de ikke reagerede da han bankede på døren, gik han tilbage til værelset og sov videre.


    Næste morgen sagde drengen til faderen, "nu forstår jeg hvad politik er"


    Jeg tror det er sådan her:


    Mens den økonomiske magt røvpuler arbejderklassen
    snorksover regeringen. Befolkningen bliver ignoreret fuldstændig, og landets fremtid står i lort til halsen. :))

  • Quote

    Originally posted by Marquis


    Er jeg den eneste der ikke forstod noget af det indlæg ? :)
    Anyways, folk må jo selvom de blokere reklamerne, jeg gør ikke, jeg klikker engang immellem, når der er noget relevant eller noget som lyder interessant.


    Hehe, du har ret i at det er svært at forstå, det er jo M.beiersk ... :))


    Jeg har nu efterhånden studeret sproget i adskillige minutter 8) og er derfor i stand til at oversætte til dansk :)) Der står:


    Quote

    Jeg overvejer at blokere reklamerne på tweak. Det tror jeg der er flere der gør. Men jeg er selv for doven til at få det gjort, derfor lader jeg vær.


    Måske blokerer jeg reklamerne imorgen, hvis jeg ikke er så doven til den tid. Jeg mener i øvrigt ikke at der er nogen fordel for Tweak i at have reklamerne, hvis der ikke er nogen brugere der interesserer sig for dem. Måske kan vi endda undgå den slags "propaganda" i fremtiden, hvis vi indbyrdes bliver enige om at man ikke skal vise det opmærksomhed.


    ... Pyha, den kode var hårdere at knække end jeg havde troet! 8o :))


    Jeg måtte endda have de antikke ægyptiske skriftruller frem fra arkivet, som sideløbende hjælp ... :T

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Mikkel, den var god nok den der :P


    Frisk på at lave en ordbog på mine vejne? :razz: :cheers:


    Nope. ;)


    Men jeg er frisk på at anbefale dig et kursus eller to, i skriftlig kommunikation istedet ... :))



  • HAHAHA Hvor er den skide gooood, og true :))

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Nope - det er du ikke - men det er jo heller ikke skrevet på alm. dansk. :))


    ** Bent.. Jeg slettede lidt det i bunden af det indklæg. Ingen grund til at starte på det igen, vel? Spydige kommentarer kan du skrive ned på at papir og lægge ved dit tastatur - og der kan de så blive, de har intet at gøre her på forummet. - Rettet af Happy^ **


    Til Happy: Nu var det vist ikke lige mig der startede. Undrer mig tillige over, at det kun gælder for nogle personer, at de ikke må være spydige ?
    Der er da flere, som udtrykker nøjagtig det samme. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/bentzin/assets/images/33.gif]
    Men okay, så ved jeg det. Bare en noget inkonsekvent facon imo ! [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/bentzin/assets/images/34.gif]


    Noget helt andet: Cool joke Grill. :9xo

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk



    HAHAHA Hvor er den skide gooood, og true :))


    Ganske rigtigt...


    LOL Grill

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200