Var til Ferrari træf idag
Skød lige det billede
Ris og Ros modtages gerne
Cam: Minolta Dimage G500 5.0mp
Var til Ferrari træf idag
Skød lige det billede
Ris og Ros modtages gerne
Cam: Minolta Dimage G500 5.0mp
Puha kan ikke holde styr på alle de post i smider
QuoteOriginally posted by Shooqer
Puha kan ikke holde styr på alle de post i smider
Jeg dropper at komme med, hvad jeg synes - gider ikke høre på alle de småknægte, der hyler op hver gang - pga. det. Så derfor du ikke får nogen respons af mig. That's the way.
QuoteOriginally posted by Bentzin
Jeg dropper at komme med, hvad jeg synes - gider ikke høre på alle de småknægte, der hyler op hver gang - pga. det. Så derfor du ikke får nogen respons af mig. That's the way.
Hvorfor så overhovedet skrive noget? Det var ikke det jeg ville se
Det er en fee bil, men der er ikke ligefrem noget speicelt ved billedet... ikke andet end at det er noget mat i farverne...
QuoteOriginally posted by Zlinky
Det er en fee bil, men der er ikke ligefrem noget speicelt ved billedet... ikke andet end at det er noget mat i farverne...
http://www.megaupload.com/?d=76NMIWNW
Der er originalen
QuoteOriginally posted by Shooqer
Hvorfor så overhovedet skrive noget? Det var ikke det jeg ville se
Fordi du skrev ovenstående (rødt). Længere er den ikke. Sorry. Ikke mere OT herfra.
tja altså.. det er et billede? af en bil.. jeg ville nok ha gået tættere på og have fået nogen af detaljerne med i bilen..
Megaupload til et billede?
Lidt mat i farven og lav kontrast. Skyldes tildels at det er taget midt på dagen i meget hårdt sollys. Det kan forbedres i ps med farverne ingen tvivl om det.
Næste gang så prøv og træk den dovne krop ned i knæ og tag billedet i bilens "øjn højde" du for mere aggrasivt look som gør billedet mere spændende. Den vinkel du har taget fra for bilen til at ligne lille bitte bil
Det er ikke samme sted fra men lidt samme motiv og man kan da lidt fornemme hvad hvinkelen gør.
[Blocked Image: http://www.theis.dk/fotogalleri/albums/userpics/farari.jpg]
QuoteOriginally posted by Zlinky
Megaupload til et billede?
Han har jo et 5 MP kamera = mega store billeder!
Hehe, jeg tror at billedet ville være blevet bedre hvis du havde taget det lidt lavere og fået lidt af siden af bilen med også.
Ps. jeg synes at Ferrari'er er kedelige.