Busy days in the city

• Syns det er okay, der mangler bare lidt mere lys/fokus på facaden af butikkerne

Og evt. giv noget mere fart til de mennesker :) Et eller andet blur af en art

Vil kalde det for a diamond in the rough ;)

• Hvis jeg skal være ærlig, så er det en OM'er, fordi:
    - ret kedeligt motiv (og det vil jeg ha' lov til at mene !!!)
    - det er uskarpt
    - det "vælter" en anelse mod højre
    - kikset mørk højreside.

Originally posted by KarGa
    Hva med at give manden noget kritik og forslag til forbedring, istedet for bare at sige det er kedeligt?

Det giver squ da ingen mening, bare at skrive et eller andet luft

Kan du lige konkretisere, hvad du mener ?

Originally posted by Bentzin

Kan du lige konkretisere, hvad du mener ?

Du får det vist ikk mere præcist end det her:

Originally posted by Ramaskriget
    Siger mig desværre ikke noget som helst!

Originally posted by nano
    Heller ikke mig :rolleyes: sry men det ligner et tilfældig skud ned ad gaden

Originally posted by Hardstyler

ja :/

Og så gider jeg ikk fremhæve din kommentar, da den da i det mindste siger hvad der er så skidt ved billedet... og fordi det nok ikk gavner situationen at jeg gør det

• i har faktisk alle sammen ret, det er et tilfældigt skud fra siden, men det er det jeg synes der gør det fedt. Gode billeder behøves ik være noget du står 1 time og forbedrer, men jeg er da glad for kritiken (bortset fra de der ingen mening nogen, men dem ser jeg forbi), og det er jo hver sin smag

Originally posted by origin
    i har faktisk alle sammen ret, det er et tilfældigt skud fra siden, men det er det jeg synes der gør det fedt. Gode billeder behøves ik være noget du står 1 time og forbedrer, men jeg er da glad for kritiken (bortset fra de der ingen mening nogen, men dem ser jeg forbi), og det er jo hver sin smag

Nej, det behøver gode billeder ikke. Men det her er ikke tilfældigt på den fede måde. som jeg sagde, det siger mig ikke noget.

Det eneste gode er den pige i den gode trøje. Hun ser ud til at have en meget god røv ;)

Ej men altså.. Det er bare.. Alt for almindeligt. Det fanger ikke rigtig en. I hvert fald ikke mig.

i har faktisk alle sammen ret, det er et tilfældigt skud fra siden, men det er det jeg synes der gør det fedt. Gode billeder behøves ik være noget du står 1 time og forbedrer, men jeg er da glad for kritiken (bortset fra de der ingen mening nogen, men dem ser jeg forbi), og det er jo hver sin smag

Helt klart, at snap-shots også kan være gode. I sær for den der har taget dem. Har selv en del af dem, som jeg synes er fede. Fordi de giver mig associationer til noget jeg har oplevet.
    At jeg synes det er kedeligt, er jo fordi jeg ikke har været lige der, på det tidpunkt og haft den fornemmelse, som du havde, da du tog det. ;)
    De andre kritikpunkter jeg nævner, er af mere fototeknisk karakter.

Originally posted by Bentzin

Helt klart, at snap-shots også kan være gode. I sær for den der har taget dem. Har selv en del af dem, som jeg synes er fede. Fordi de giver mig associationer til noget jeg har oplevet.
    At jeg synes det er kedeligt, er jo fordi jeg ikke har været lige der, på det tidpunkt og haft den fornemmelse, som du havde, da du tog det. ;)
    De andre kritikpunkter jeg nævner, er af mere fototeknisk karakter.

kan jeg kun give dig ret i bent :)

bare glem det andet billeder, har et andet et jeg har taget i stedet, tog det i går.. forårs agtigt :)

http://www.deviantart.com/view/32903587/

Det er et tilfældigt og kedeligt billede med intet der fanger øjet ;) Der mangler noget som fanger øjet eller noget andet der får billedet til at være andet end et "feriebillede".

• Det syn's jeg til gengæld meget mere om. Flot - man kan faktisk fornemme liv, lys og varme - nice symbolik på, hvad der sker lige nu og her - imo.
    Og som du skriver - det er lige uden for. :9xo