Hej tweakere.. hvis min 3400+ Clawhammer ikke kan oc godt sælger jeg den.. den vil ikke højere end 202 fsb... hvorfor? Det er et dfi lanparty ut nf3 250gb.. vilken ting skal jeg stille på i bios?
//Bay
Hej tweakere.. hvis min 3400+ Clawhammer ikke kan oc godt sælger jeg den.. den vil ikke højere end 202 fsb... hvorfor? Det er et dfi lanparty ut nf3 250gb.. vilken ting skal jeg stille på i bios?
//Bay
læs nogle guides.. bla. agp/pci lås, HTT osv.
har jeg gjordt agp står på 66 LDT står på x3.0 og Cpu Frecenty eller va det hedder står på x11.. nogle der kan hjælpe?
Du skal vist også læse lidt om timings og divider på ram og det helt grundliggende ved OC af en AMD. I sticky'n her i denne sektion står der beskrevet nogle af tingene og ellers, er der en masse link til rigtige gode guides. Også specielt til DFI- boards.
Så det bare med at komme i gang.
OC er ikke bare noget man lige gør, efter nogle tips fra andre. Det ska' bygges op og afprøves/testes på ens egen maskine.
Der er jo heller ikke 2 PC'er der er nøjagtig ens. Det samme MB yder bedre i et system end i et andet og ligeså med ram og cpu.
ok men jeg kan ikke finde ud af at lave min timings om på det her dfi... DFI er for PRO.. Så der for kan jeg ikke finde ud af det