ZoneAlarm Pro og KasperSky

  • Hej.


    Jeg har et mindre problem med KasperSky og ZoneAlarm Pro. Jeg kan ikke opdatere KasperSky pga. ZoneAlarm blokere dens internetforbindelse. Men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg godkender KasperSky i ZoneAlarm. Jeg har prøvet af geninstallere ZoneAlarm for at se om den ville spørge om KasperSky må gå på nettet. men det gjorde den så ikke.


    Er der nogen som gider hjælpe mig? Jeg føler nemlig, at jeg har overset noget meget simpelt i ZoneAlarm :D


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Hej.


    Jeg har et mindre problem med KasperSky og ZoneAlarm Pro. Jeg kan ikke opdatere KasperSky pga. ZoneAlarm blokere dens internetforbindelse. Men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg godkender KasperSky i ZoneAlarm. Jeg har prøvet af geninstallere ZoneAlarm for at se om den ville spørge om KasperSky må gå på nettet. men det gjorde den så ikke.


    Er der nogen som gider hjælpe mig? Jeg føler nemlig, at jeg har overset noget meget simpelt i ZoneAlarm :D


    Bare slå det helt fra og opdater og slå det til igen..

  • Quote

    Originally posted by niller


    Bare slå det helt fra og opdater og slå det til igen..


    Har jeg også gjort et par gange nu. Men det er jo noget pis, at gøre i længden. Derfor ville jeg gerne have have den godkendt i ZoneAlarm ;)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe


    Har jeg også gjort et par gange nu. Men det er jo noget pis, at gøre i længden. Derfor ville jeg gerne have have den godkendt i ZoneAlarm ;)


    Jamen, står det så ikke i manualen til zonealarm?.

  • Mener du skal gå åbne ZoneAlarm og så ind i programmer (øverst er der nogle forsk. faneblade du kan klikke på), her kan du så sætte hak ved de programmer du vil acceptere går på nettet.
    Så'n er det ihf i den alm. ZoneAlarm. Men ellers prøv at kigge i manualen/help-funktionen.


    Her er der måske mulighed for at finde et svar: http://forum.zonelabs.org/zonelabs/

  • Jeg har fundet det Bent og Karga.


    Jeg har godkendt KasperSky alle de steder jeg kan, men det virker stadig ikke :rolleyes: og da jeg lukkede ZoneAlarm virkede KasperSky's update igen.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Jeg har fundet det Bent og Karga.


    Jeg har godkendt KasperSky alle de steder jeg kan, men det virker stadig ikke :rolleyes: og da jeg lukkede ZoneAlarm virkede KasperSky's update igen.


    Edit: Prøv at kigge i dette forum: http://forum.kaspersky.com/
    Håber det kan løse dit problem. :9xo