Som i sikkert kan gætte fra overskriften, har jeg fået et program der kan læse hvor langt musen kører over skærmen, det er faktisk ret fedt !
Hent det her: http://www.modometer.com/
God tur !
Jeg har indtil videre kørt 43 meter siden igår aftes
Som i sikkert kan gætte fra overskriften, har jeg fået et program der kan læse hvor langt musen kører over skærmen, det er faktisk ret fedt !
Hent det her: http://www.modometer.com/
God tur !
Jeg har indtil videre kørt 43 meter siden igår aftes
HEHEHE den skal da lige installeres, kommer nok ret hurtigt op ad vil jeg mene!!!11
coool jeg har hentet det.. men hvis der står 100 oppe i tælleren så betyder det 1 meter ik ??
QuoteOriginally posted by learner
coool jeg har hentet det.. men hvis der står 100 oppe i tælleren så betyder det 1 meter ik ??
Det kommervel an på, hvad enheder du benytter. Du kan vidst vælge yards, fod, miles og meter
QuoteOriginally posted by scully
Det kommervel an på, hvad enheder du benytter. Du kan vidst vælge yards, fod, miles og meter
det er jeg godt klar over men det står der ikke.. så derfor spørg jeg sJQUND for han har det jo
he he, det er da et sjov lille program
man trykker menu og så kan du jo bare vælge hva du vil bruge
EDIT: det var til learner
det er jeg godt klar over men det står der ikke.. så derfor spørg jeg sJQUND for han har det jo
På min står der nu ca. 220.32, det vil sige at min mus har bevæget sig 220m og 32cm, går jeg ud fra
På min står der nu ca. 220.32, det vil sige at min mus har bevæget sig 220m og 32cm, går jeg ud fra
det passer ikke den står vist på miles...
det passer ikke
den står vist på miles...
Baahh, så ville mín arm jo være faldet på de par timer jeg har haft programmet
Baahh, så ville mín arm jo være faldet på de par timer jeg har haft programmet
så tjek dog hvad det står på.. min stod ikke meter, men på miles mere ka jeg sku ik sige
min har kørt 249.13 meter indtil videre.. og jeg installerede den for 1 time siden hehe
QuoteOriginally posted by OriGiN
min har kørt 249.13 meterindtil videre.. og jeg installerede den for 1 time siden hehe
okayyy.. du må sku da få ond i håndledet?? :]
Hmm, hvad folk dog ikke finder på...
okayyy..
du må sku da få ond i håndledet?? :]
Når man har en 19" skærm skal der jo lidt større bevægelser, hehe
Quotemin har kørt 249.13 meter indtil videre.. og jeg installerede den for 1 time siden hehe
enten sidder du for meget foran din pc eller osse har du spastiske lammelser/lider af parkinson
Sådan går det når man bevæger musen i takt med musikken og spiller UO det kræver oz en del muse bevægelser hehe
hehhe origin ................go undskyldning
hmm min pointer kører ca 1500meter om dagen!