Min fætter 1 år...

• Ikke helt dårligt men perfekt er nok så meget sagt :)

Kraftige rødeklat til højre i billedet forstyrre mit øje rigtig meget.
    Det gule i venstre er heller ikke helt optimalt men kan noget bedre gå.
    El ledninger forstyrer og har ingen betydning for billedet.
    Der er generelt mange elementer i billedet som leder øjne væk fra det som er vigtigt. Der kunne muligvis arbjedes bedre med dybdeskarpheden og den store fod i forgrunden er også lidt forstyrende og virker meget stor fordi den er så meget tættere på kameraet.

Nå men det var så den hårde side :) Det er er et ganske fornuftigt billedet ingen tivl om det og kængtens udtryk er jo bare dejligt.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Ja jeg har også overvejet at beskære billedet lidt...., det røde var et flag der kom ivejen:-) hehe

• Det er sgu et godt billede :D

Jeg håber dog du kan fjerne det flag ;)

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Mr.rednaxela

Ja fed idé hehe...

Ja for så har helt sikkert ikke lyst til at myrde en hvis man laver det nummer :D

• Det lyder som om at det tager 5timer at sætte et kamera til at være perfekt til det billede man skal tage :razz:

Originally posted by PaW^

Det lyder som om at det tager 5timer at sætte et kamera til at være perfekt til det billede man skal tage :razz:

Meget af det jeg siger har intet med kameraets indstillinger at gøre. Det ens øje der skal have styr på hvad man egentlig tager et billede af. Eneste som styres i kameraet af det jeg nævnte var dybdeskarpheden resten er at kigge på ens motiv og se hvad man fotograferer.

Det er fotografen der tager billedet ikke kameraet.

• Herligt livsbekræftende billede :9xo - er vel en væsentlig faktor når der skal bedømmes - imo. Det er jo et spontant taget billede - af en situation, som lige pludselig sker, mens man heldigvis har kameraet tændt. Ikke et "perfekt" opsat billede.
    Tror ikke mange af os fritids- el. wannabe-prof-fotografer,
    lige står og tænker over, alt det som skal være i orden - for at et billede er perfekt.
    Tror heller ikke på at knægten ka' holde det grin og det udtryk lang tid. ;)
    Der vist ikke "Pause knap" på den slags. :))
    Ville måske være rart en gang i mellem. :)

Hvis man absolut skal rette på noget af virkeligheden, så kan det jo gøres i f.eks. Photoshop.

Nå men jeg synes det er et skønt billede, hvor smilet og resten af ansigts udtrykket fangede mig med det samme. :9xo
    Det kommer jo også an på hvem det er, der kigger på billedet og med hvilke øjne.

Originally posted by Asus3

jo meget...
    jeg elsker børn de er så søde har selv en fætter på 2 han er også bare mit guld...

Lige indtil du blir far og får lov at se HELE konceptet ved "et barn" :)) og ikke bare det sjove