Hey, vil gerne lige høre hvad i synes om et 2tal perfekt (synes jeg) skud fra igår,
af min fætter der blev 1 år... elsker bare billedet.
Min fætter 1 år...
-
-
Det er sku et godt billed
god stemning og helhed i det.
Godt skudt.Mvh Mads.
-
Ikke helt dårligt men perfekt er nok så meget sagt
Kraftige rødeklat til højre i billedet forstyrre mit øje rigtig meget.
Det gule i venstre er heller ikke helt optimalt men kan noget bedre gå.
El ledninger forstyrer og har ingen betydning for billedet.
Der er generelt mange elementer i billedet som leder øjne væk fra det som er vigtigt. Der kunne muligvis arbjedes bedre med dybdeskarpheden og den store fod i forgrunden er også lidt forstyrende og virker meget stor fordi den er så meget tættere på kameraet.Nå men det var så den hårde side
Det er er et ganske fornuftigt billedet ingen tivl om det og kængtens udtryk er jo bare dejligt.
-
Originally posted by _WHAT_
Ikke helt dårligt men perfekt er nok så meget sagtKraftige rødeklat til højre i billedet forstyrre mit øje rigtig meget.
Der er generelt mange elementer i billedet som leder øjne væk fra det som er vigtigt. Der kunne muligvis arbjedes bedre med dybdeskarpheden og den store fod i forgrunden er også lidt forstyrende og virker meget stor fordi den er så meget tættere på kameraet.Nå men det var så den hårde side
Det er er et ganske fornuftigt billedet ingen tivl om det og kængtens udtryk er jo bare dejligt.
Ja jeg har også overvejet at beskære billedet lidt...., det røde var et flag der kom ivejen:-) hehe
-
Det er sgu et godt billede
Jeg håber dog du kan fjerne det flag
-
Det er en af de billeder man skal gemme og så hive frem, når han får sin første kæreste
-
Originally posted by KarGa
Det er en af de billeder man skal gemme og så hive frem, når han får sin første kæresteJa fed idé hehe...
-
Originally posted by Mr.rednaxela
Ja fed idé hehe...
Ja for så har helt sikkert ikke lyst til at myrde en hvis man laver det nummer
-
Ja for så har helt sikkert ikke lyst til at myrde en hvis man laver det nummer
Hva er fætre ellers til for? -
Ikke helt dårligt men perfekt er nok så meget sagtKraftige rødeklat til højre i billedet forstyrre mit øje rigtig meget.
Det lyder som om at det tager 5timer at sætte et kamera til at være perfekt til det billede man skal tage
-
Originally posted by PaW^
Det lyder som om at det tager 5timer at sætte et kamera til at være perfekt til det billede man skal tage
Meget af det jeg siger har intet med kameraets indstillinger at gøre. Det ens øje der skal have styr på hvad man egentlig tager et billede af. Eneste som styres i kameraet af det jeg nævnte var dybdeskarpheden resten er at kigge på ens motiv og se hvad man fotograferer.
Det er fotografen der tager billedet ikke kameraet.
-
flot nok. Han er satme sød
-
Originally posted by Asus3
flot nok. Han er satme sødJa ik...
-
Herligt livsbekræftende billede
- er vel en væsentlig faktor når der skal bedømmes - imo. Det er jo et spontant taget billede - af en situation, som lige pludselig sker, mens man heldigvis har kameraet tændt. Ikke et "perfekt" opsat billede.
Tror ikke mange af os fritids- el. wannabe-prof-fotografer,
lige står og tænker over, alt det som skal være i orden - for at et billede er perfekt.
Tror heller ikke på at knægten ka' holde det grin og det udtryk lang tid.
Der vist ikke "Pause knap" på den slags.
Ville måske være rart en gang i mellem.Hvis man absolut skal rette på noget af virkeligheden, så kan det jo gøres i f.eks. Photoshop.
Nå men jeg synes det er et skønt billede, hvor smilet og resten af ansigts udtrykket fangede mig med det samme.
Det kommer jo også an på hvem det er, der kigger på billedet og med hvilke øjne. -
Originally posted by Bentzin
Tror heller ikke på at knægten ka' holde det grin så lang tid.Han smiler sgu næsten hele tiden, og så smiler os omkring ham også
Tak for kommentaren...! -
Originally posted by Mr.rednaxela
Ja ik...
jo meget...
jeg elsker børn de er så søde har selv en fætter på 2 han er også bare mit guld... -
Originally posted by Asus3
jo meget...
jeg elsker børn de er så søde har selv en fætter på 2 han er også bare mit guld...
Lige indtil du blir far og får lov at se HELE konceptet ved "et barn"og ikke bare det sjove
-
hehe kan du have ret i:) jeg kan godt lide børn de er søde i 0 til 2 års alderen.
så plager og siger de ikke ret meget