Hejsa, endelig fik jeg mig sammen til at købe Far Cry spillet også pga. prisen. Jeg kommer hjem futter op under spanden og propper DVD-skiven ind og .......ingenting. Så ind i denne komputer... dobbelklik .... E:\ er ikke et gyldigt Win-32 program ??? hvad ?? hvordan skal jeg da forstå det ?? Har lagt mærke til at Filsystem på skiven er INCDFS og på nettet fandt jeg en smule om at InCD kan have noget påvirkning ved aflæsning af dvd-er. Uanset hvad så kan jeg sq ikke installere spilet . Hvad gør jeg ?

Far Cry inst. problem !
- Rafal Pyszko
- Lukket
-
-
Originally posted by Rafal Pyszko
Hejsa, endelig fik jeg mig sammen til at købe Far Cry spillet også pga. prisen. Jeg kommer hjem futter op under spanden og propper DVD-skiven ind og .......ingenting. Så ind i denne komputer... dobbelklik .... E:\ er ikke et gyldigt Win-32 program ??? hvad ?? hvordan skal jeg da forstå det ?? Har lagt mærke til at Filsystem på skiven er INCDFS og på nettet fandt jeg en smule om at InCD kan have noget påvirkning ved aflæsning af dvd-er. Uanset hvad så kan jeg sq ikke installere spilet. Hvad gør jeg ?
er ikke sikker men er du sikker på at det er kompatabelt med windows så... -
der stå på æsken OS 98-2000-ME-XP
-
Prøv test cd'en i en anden com...
-
jeg kan godt komme ind på skiven manuelt, det er bare når jeg prøver at starte installationen manuelt så kommer det samme igen
-
Virker andre cd'r?
-
Originally posted by janze
Virker andre cd'r?spørger du om jeg kan køre andre spil ?? JA både fra cd-rom og dvd-rom
-
Tror der er en lille fejl i Windows... Men er ikke 100%sikker
-
http://www.file.net/process/incdfs.sys.html
er sq ikke sikker hvordan jeg skal forstå det -
Originally posted by Rafal Pyszko
http://www.file.net/process/incdfs.sys.html
er sq ikke sikker hvordan jeg skal forstå det
Prøv at slet nero.. måske er det, det som fucker det up... er ikk så god til engelsk men det fik jeg det altså til.. -
jeps sorry for postyret, det er nero der ikke var helt op to date, der lå en ny update til InCD eller noget i den stil update installeret og alt kører på skiner, jeg har nemlig lige haft c:format for en mdr. siden så der skal lige følges op på alt muligt
takker
-
vi lukker der skal spiles !