hej.
nu har jeg de sidste to timer hørt på folk der snakker om deres pets.
nu vil jeg gerne have en imp.
jeg har en lvl 5 warlock men jeg har snakket med to warlock trainers og kan ikke få nogle warlock q`es hos nogle af dem.
Skal lige nævnes at de er i UC og undeads startby
(kan ikke huske hvad den hedder)
jeg fatter det bare ikke
hvad gør jeg

Imp
- Champen
- Lukket
-
-
Nu har jeg ikke lige spillet warlock, men har du prøvet Ogrimmar, ellers prøv thottbot.com for at finde ud at det hvis der ikke lige blir besvaret de næste par minutter
-
har sommænd også prøvet thottbot.
-
Så prøv at tage en tur til Orgrimmar, ellers har jeg ingen ide til hvordan du får din Imp, hvis der da ikke er lvl begrænsning på hvornår man kan lære at lave en Imp..?
-
ingen gevindst
-
Imp. questen får du i dit lokale start område ved en Warlock Træner, så skal du lave en let lille quest. ( Husk at checke du ikke har den i den log )
-
du kan ikke huske hvad den hedder
-
Originally posted by Asus3
du kan ikke huske hvad den hedderså meget er der ikke at vælge imellem du får den af din træner i deathknell, du ved de der gule udråbstegn er tegn på at en har en quest til dig
-
Skal du ikke også først være lvl 10 for at kunne få pet?
-
Originally posted by SGN_X
Skal du ikke også først være lvl 10 for at kunne få pet?det er hunters -.-
desuden hedder det minions, så længe det er warlocks
QuoteOriginally posted by Asus3
hej.
nu har jeg de sidste to timer hørt på folk der snakker om deres pets.
nu vil jeg gerne have en imp.
jeg har en lvl 5 warlock men jeg har snakket med to warlock trainers og kan ikke få nogle warlock q`es hos nogle af dem.
Skal lige nævnes at de er i UC og undeads startby
(kan ikke huske hvad den hedder)
jeg fatter det bare ikke
hvad gør jegDet er ikke i undercity, men i Brill mener jeg.. og så til en anden gang, hvis det er sådan et let spørgsmål, hvorfor så ikke spørger ingame?
-
jeg havde bare været en klovn og ikke kigget efter summon imp. men fandt
-
hehe doh xD
-
hyg jer