Uoverskueligt!

• jeg syntes det er lidt ouverskueligt med alle de quests og keys osv! Hvor er der et godt sted at læse om disse ting? Jeg er samtidigt ikke meget for at læse så meget om spillet vil hellere spille, men det er jo umuligt at komme videre i wow uden at sætte sig grundigt ind i nogle ting!
    Kunne jo godt tænke mig at få lidt epic outfit og ved at jeg kan få skyfury hjelmen fra shaman quest og har da også forsøgt et par gange ^^
    Hvad er der ellers at byde på? Nogle ved hvad de skal gøre for at fårewards der er gode, men hvordan? er det bare at komme ud og lave nogle quests?

Mvh

Originally posted by Simonthk
    kan det virkelig passe jeg skal gennem 12 quests? Eller er der en genvej? Elleres er det jo bare igang! ^^

syntes du 12 quests er meget? de er jo meget enkle i forhold til det, det kræver at åbne AQ

• Nå men så et andet spørgsmål :) nu vil jeg jo gerne lave de vilde ting som weaponsmith, mit spørgsmål er bare, er det recipees der dropper til epic våbens? Kan de købes noget sted? Eller kan man få nogle recipees gennem quests?

Mvh

• Hvis du ikke har noget imod at arbejde lidt, kan du tage til Felwood, Iron Forest, og slår de der levende træer ihjel, så dropper de noget der hedder savage Forde (en gørn dims) hvis du samler nok af dem, og aflevere dem i EPLG så kan du få en epic ting.

Men man skal virkelig samle mange. Suk..det gør man kun når man virkelig ikke ahr andet at lave..men så kan man jo ligeså godt samle nogle af dem :)