Er det værd at bruge så mange penge på Five Thunders (Shaman Dungeon 2)?

• Hey mates,

Jeg er så blevet level 60 (shaman) og er gået igang efter en søgen på nyt og bedre gear :).

Jeg er begyndt at gå efter Five Thunders sættet, jeg har fået bracerne og er nu gået igang med questene til hands and belt. Nu er jeg så noget til den del af quest-serien hvor jeg skal skaffe:

1x Delicate Arcanite Converter (ca. 50g)

4x Greater Eternal Essence (ca. 30g)

+ 40g og nogle andre småting.. Det er så her jeg begynder at tænke.

Det bliver satme dyrt i sidste ende, og hvor godt er det sæt overhovedet?

Jeg håber i har nogle gode råd efter hvad jeg skal gå efter som lvl 60 shammy på vej mod ZG, MC etc.

Mange tak!

• Hvis du ikke har tænkt dig at PVP en del og evt få det blå pvp set (eller bedre) og ikke har tænkt dig at komme i MC, så er det sikkert et kanon sæt. Men ellers ville jeg droppe tanken om sættet og bare skaffe mig nogle gode blå items så du var klar til enten pvp eller pve.

Men som sagt, hvis det er di tend-game sæt er det imo det hele værd.

• Jeg er warrior, og jeg går da selv efter mit sæt (heroism) tror jeg har brugt snart 250g, men er så også næsten færdig med at bruge penge, nu skal jeg bare lige i stratholme og sådan lidt. Men vil sige det er det hele værd, da du får 4 epic items og 4 rare items, og hvis du skulle købe 4 BoE epic items og 4 BoE rare items, vil det jo blive MEGET mere end sølle 250-300g.

• Det ser rimelig nice ud og kan se du også er specced manatide :)

Hvis det er pre mc gear du søger efter så vil jeg persontligt hellere gå efter lidt mere +regen gear , eks trinket fra dm istedet for briarwood reed

Element sættet sucks rimelig meget healing wise da der hverken er +heal eller mana regen på

Five Thunders sættet ser rimelig nice ud , godtnok er hverken chest head eller legs værd at lave hvis du kun vil være healing specced

Du kunne jo også være fræk og suge nogle leather items , da druids items også er med +heal og mana regen på

Eller fuck alle sæt items og gå rent mail/leather/cloth random items med de bedste stats du kan finde , armor for en shamen er alligevel pisse ligemeget i mc.

Så spring på thottbot og søg efter items med +heal/mana regen på

Du skal jo også ud og ha fat i en lille smule fr gear , selvom man som shamen ikk har brug for specielt meget , 100-120 unbuffed er rigeligt. , bare pas på du ikke mister for mange stats

Husk da også lige de basale enchants , +hp på bracers sko og shield , hp på chest og agi på gloves , de enchants koster ikke alverden og giver pænt mange stats
    +5 all resist kan du godt ofre på den fede cloak

I USE AJAX

Gille 60 warrior
    Maintank hos Wipe Kazzak

Rettet en gang, sidst af gille ().