Ny side, WoW relateret

• http://www.ilvideos.dk

Vil bare have lidt konstruktiv kritik :)

Ting jeg forventer at folk vil sige, men ikke selv ser som et stort problem (Nævn dem endelig hvis I synes det er!):

- Siden er for hvid
    - Tekstboxen er for lille

mange tak på forhånd :)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Rettet en gang, sidst af Hayes ().

• Ja, dn er for hvid, og de der "øjne" passer ikke rigtigt ind, men menu systemt kunne godt fungere rimeligt godt, selvom jeg ærligt må indrømme at jeg ikke opdagede det var en meun med det samme.

Angående menuen ville det virke bedre hvis man ikke skulle scrolle ned for at se alle katogorier (i 1024*768). + Lav menu skriften lidt pænere mere "smooth".

Ellers kan jeg godt lide det grundlæggende. :9xo

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

Originally posted by nano
    Ja, dn er for hvid, og de der "øjne" passer ikke rigtigt ind, men menu systemt kunne godt fungere rimeligt godt, selvom jeg ærligt må indrømme at jeg ikke opdagede det var en meun med det samme.

Angående menuen ville det virke bedre hvis man ikke skulle scrolle ned for at se alle katogorier (i 1024*768). + Lav menu skriften lidt pænere mere "smooth".

Ellers kan jeg godt lide det grundlæggende. :9xo

Mange tak ^^

Så er den rykket lidt op, måtte redigere lidt i billedet - Har arbejdet med den i 1600x1200 så lagde ikke så meget mærke til det ;)

Kunne nu ellers meget godt lide den lidt "pixelagtige" font, men kan lige prøve at eksperimentere med en anden - nogle forslag? kan selv godt lige http://www.acidfonts.com

Nogle forslag til hvad jeg gør med farver? Elsker noget lyst, så hvis det kunne blive i den sektion ;)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Rettet en gang, sidst af Hayes ().