str_replace()?

  • <?
    $rules_array_replace = str_replace("[br]", "<br />", $rules_array_replace);
    ?>


    Hvorfor virker det her ikke? jeg har siddet og roddet med det og kigget på php.net.


    Det her er hvor jeg prøver at lave <br /> og til [br]:
    Regler for cups...
    <br />
    <br />
    Regler for tilmeldte<br />
    <br />
    1 - Du må ikke bruge nogen form for cheat.<br />
    2 - Du må ikke svine dine modstander til på nogen måder.<br />
    3 - Du skal møde op på serveren min. 15 minutter før kampen starter.<br />
    4 - Du skal bruge det STEAMID, som du har oplyst.<br />
    5 - Du skal altid gør som admin siger. <br />
    <br />
    <br />
    Krav om dig<br />
    <br />
    Kommer nok


    Der outputter nøjagtig det samme..

  • Er ikk inde i php, men kan php godt håndtere at du redigerer indholdet af en variabel, med variablen selv?


    Prøv at lav 2 midlertidige variabler


    Btw mener du ikk at du forsøger at lave [br] om til <br />...? Det andet giver da ingen mening :)


    Men hvis det er sådan, så kan du også bede den om at skifte deciderede linieskift i html om til br-tags


  • Man kan godt skrive f.eks: $noget = strip_tags($noget);
    har fået den til det nu.. ville lave sådan at det ligger på mysql serveren som <br /> men når man retter det via php, så står der [br] og så når man trykker på "ret" så laver den [br] om til <br /> igen.


    Det med fed: hvordan?


    Quote

    Originally posted by Zlinky
    First off, drop [br], tag \n i stedet - det er alm linieskift i C sprog. ;)


    Second, omformuler dig..


    Det er sådan at andre alm. mennesker også kan forstå det. Desuden bruges \n også i php
    Det med at omformulere sig, det kan vi godt blive enige om :razz: tror hellere jeg må gå i seng..



  • hvad mener du med almindelige mennesker? Almindelige mennesker vil da godt nok have nemmere ved at forstå det hvis de bare skulle trykke på enter i stedet for at skrive [br] ....? - Hvordan tror du det her forum er lavet? :P


    \n = Linieskift i php - ino - php er bygget på C - derfor det er det samme :P


    Tror heller ikke at du kan køre replace på et helt array på en gang.


  • Jo man kan godt køre et array til replace.. men hvordan får jeg det til at gøre det på linjeskift i stedet for [br]