Nyt midrange kamera

• Hej

Da jeg ikke er helt tilfreds med mit Ixus 50, kigger jeg efter nyt digital kamera. Og er nok kommet til den konklusion at valget står mellem Canon S2IS og Sony DSC H1/H2.

Og så var det jeg tænkte om der var nogen herinde der havde nogen erfaring med diise 2 kameraer?

Det skal hovedsageligt kunne tage nogle gode indendørs billeder, et
    punkt som jeg ikke synes mit ixus 50 opfylder super godt.

• Som så mange gange før så vil jeg anbefale det Canon S2 IS - har selv forgængeren S1 IS. :9xo
    Og som mange forskellige reviewsteder på nettet anbefaler, så er Canon's kameraer øverst på der liste af anbefalede kameraer - dog ikke IXUS-serien. Da det ikke har samme kvalitet ! Deres force er det kompakte design i stedet for.
    Sony's er heller ikke ringe, men når ikke Canon's niveau, hvis man kigger på pris, kvalitet og features. Eller med andre ord - du kan godt få et lige så godt eller bedre Sony, men så må du også punge ud med betydelig mere.

Hvis du kigger lidt tilbage i denne sektion, så er der en hel del tråde med link til reviews og også tilkendegivelser på hvad S2 IS kan. Ved at der er et par el. 3 der har det herinde.

• Hvis du har tid til at vente kunne Canon S3 IS (efterfølger til S2) være et rigtig godt bud. Den skulle komme engang i maj måned.

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------