Hejsa
Jeg ville høre om nogle spiller dette spil... for ved ikke om jeg skal købe det synes det lyder super fedt men ville da lige høres folks meninger?
Hejsa
Jeg ville høre om nogle spiller dette spil... for ved ikke om jeg skal købe det synes det lyder super fedt men ville da lige høres folks meninger?
har spillet betaen.. helt sikkert et fedt spil.. dog har jeg ikke meget tid til at spille det.. men lækkert grafik, meget gruppe baseret spil.. man skal prøve for at se om man kan lide spil som dette.. men helt sikkert pengene værd syntes jeg.
QuoteOriginally posted by Firedog
har spillet betaen.. helt sikkert et fedt spil.. dog har jeg ikke meget tid til at spille det.. men lækkert grafik, meget gruppe baseret spil.. man skal prøve for at se om man kan lide spil som dette.. men helt sikkert pengene værd syntes jeg.
Ok takker... hmm der skulle vel aldrig være open beta endnu vel?
QuoteOriginally posted by Pyro22
Ok takker... hmm der skulle vel aldrig være open beta endnu vel?
![]()
![]()
nope den er slut.
jeg synes det spil var lidt mærkeligt da jeg spillede beta'en, jeg er ikke så vild med alle de instance som man hele tiden skal ned i.
Vis man har spillet meget wow, vil man nok syns det er mega underligt bygget op
At man ikke kan få sin heal eller mana op er jo bare mega underligt! Så skal man være heldig at der er en eller anden underlig sten man lige snakker med så man får nyt igen! Der er mange ting man abslut ikke forstår hvorfor de har valgt og gøre på den måde
jeg fandt f.eks aldrig en måde og kunne whisper til en enkelt person! Så vis man vil snakke med en skulle man være i gruppe med ham
Men ja har kun spillet det et par timer.. Så skal ikke sige for meget
Det kan jo godt være man kan alle de ting man at jeg bare aldrig fandt ud af hvordan!
QuoteOriginally posted by kimsdipchips
Vis man har spillet meget wow, vil man nok syns det er mega underligt bygget op
At man ikke kan få sin heal eller mana op er jo bare mega underligt! Så skal man være heldig at der er en eller anden underlig sten man lige snakker med så man får nyt igen! Der er mange ting man abslut ikke forstår hvorfor de har valgt og gøre på den måde
jeg fandt f.eks aldrig en måde og kunne whisper til en enkelt person! Så vis man vil snakke med en skulle man være i gruppe med ham
Men ja har kun spillet det et par timer.. Så skal ikke sige for meget
Det kan jo godt være man kan alle de ting man at jeg bare aldrig fandt ud af hvordan!
ahh det vil jeg nu mene at du ser negativt på den måde det er bygget op.. jeg mener dog at det spil er federe da du netop skal passe på at du ikke mister for meget liv og du skal bruge Rest stones der er med omhu da du kun kan bruge den en gang i hver instance.. spillet er gruppe baseret så derfor er det ikke normalt at du bruger alt mana på 2 mobs f.eks..
det er et spil der skal prøves på længere sigt.. og det med at whisper.. det er jo bare /t og så persononens navn.. hvis man bruger Tutorial så fortæller den alt dette.. du skal bare huske ikke at slå Help fra.. så for du nemlig ikke alt dette af vide...
hvis du kun har spillet et par timer jamen så tror jeg ikke engang du har prøvet det.. altså jeg nåede at blive lvl 3 rank 3.. og du bliver ikke lvl 1 på en time.. der er 4 ranks og så bliver du lvl 1.. osv osv.. så det er helt sikkert et fedt spil med MANGE forskellige instances, mobs osv.. så helt sikkert et spil jeg ville spille hvis der var tid.. men ellers så giv de 250 kr for spillet og så spil de 30 days trial.. og plz så brug dem, for jeg kom på lvl 2 rank 4 og det var helt sikkert det værd. men Held og Lykke..
det er helt sikkert Smag og Behag...