Butterfly Effect @ Kanal 5

Originally posted by Carlsen
    Det er en klasse film. Virkelig kanon.

Helt enig :9xo Den har sin faste plads i samlingen. Dog directors cut ... som det SKAL være IMO 8)

Originally posted by tAshDa
    Directors Cut slutningen er IMO elendig.. Synes klart den anden passer meget bedre til filmen og til hele historien. ;) Dog lidt plat de møder hinanden på gaden!

Naturligvis syntes du det ... du er jo en pige :))

Originally posted by Fragman

nope han ændrer faktisk tidens gang på den måde :)

en endnu federe film kunne være Dean Koontz "lynet slår ned" .....en god bog som endnu ikke er filmatiseret.....handler også om tidsrejser og problemet med at ændre på tidens gang....men har bare et twist ved at naturen har en evne til at rette op på ændringer selv.

Ja jeg ved godt han ændrer forløbet fra det punkt han rejser tilbage og til den tid han nu var i... Men han benytter jo sin dagbøger eller de familieoptagelser, som hans far brugte...

Han rejser jo tilbage til det præcise minde og ikke bare til et eller andet valgfrit tidspunkt

Originally posted by KarGa

Ja jeg ved godt han ændrer forløbet fra det punkt han rejser tilbage og til den tid han nu var i... Men han benytter jo sin dagbøger eller de familieoptagelser, som hans far brugte...

Han rejser jo tilbage til det præcise minde og ikke bare til et eller andet valgfrit tidspunkt

"Butterfly effect" & "Når lynet slår ned" kan ikke sammenlignes, MEN jeg har læst flere af Dean Koontz´s bøger, og de er meget spændende.
    Vil give "Fragman" ret i at den skulle filmatiseres. Det ville være "Must see TV"

Egentlig skummelt hvor mange klassikere jeg ikk har set og igen hvor mange film, jeg syns er klassikere, som nogle folk ikk har hørt om :boxed:

Første gang jeg så Trainspotting var der f.eks. ikk et øje der kendte den

Den er så blæret den film.. Fucked up i skalle :D

Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

Originally posted by Zlinky

Også den version jeg har, og den er SÅ mange gange federe.. En helt anden film

HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -

Ja Trainspotting? Det er en af de vildeste film jeg nogensinde har set! Den kan virkelig anbefales

ja har den i en speciel edition fra UK af, så fed film..
    I samme genre kan nævnes Requiem for a Dream, som også er så fed en film.. Bare alene den måde den er filmatiseret på, får de små hår i røven til at dirre :D haha
    Dog skal det siges at den er meget barsk, den er blevet vidst på afvænningsinstitutioner for at skræmme folk.. Virkelig fed film, men ja barsk og hår...

Rettet en gang, sidst af Renegade ().