Oka, har fundet et domæne jeg muligtvis køber, ved bare ikke helt om jeg skal vælge .net eller .dk, hvad mener i?
.net eller .dk
-
-
.nu
.comer vel også protentielle kandidater?
EDIT:
.com er udelukket, den bliver næppe liige solgt =P -
Desværre, jeg har lige købt begge to.. Tak fordi at du oplyste mig og to gode domæner der kan blive en del værd senere
QuoteBare rolig, det er kun for sjov. Jeg synes at du skal vælge et .dk domæne. De andre koster vidst også mere så vidt jeg husker. Ser ingen fordele i at købe et .net eller andre.
.com er vidst ret dyrt sidst jeg kiggede. -
Originally posted by nano
Oka, har fundet et domæne jeg muligtvis køber, ved bare ikke helt om jeg skal vælge .net eller .dk, hvad mener i?Det kommer jo an på hvad du skal bruge det til. Hvis det er en side hvor du på dansk fortæller om din familie, og hvor dejlige dine katte er osv så er .dk rigeligt. Hvis det er for at lave en internetbutik som også skal beskæftige sig med salg til udlandet så ville jeg vælge .net
Med andre ord hvis siden henvender sig til danskere så køb et dansk domæne, og henvender den sig til udlændinge så køb .net
- Anders
-
Originally posted by Happy^
Desværre, jeg har lige købt begge to.. Tak fordi at du oplyste mig og to gode domæner der kan blive en del værd senereHvad har du købt?
-
Originally posted by Happy^
Desværre, jeg har lige købt begge to.. Tak fordi at du oplyste mig og to gode domæner der kan blive en del værd senereLol, Onde bastard
-
Originally posted by Pyro22
Hvad har du købt?
Han har bare købt alle domænder der slutter på dk og net
-
Originally posted by Aerial
Han har bare købt alle domænder der slutter på dk og net
Big spender, hehe.