Ang. varmen?

• Nu fik jeg lidt hjælp med det overclocking der. Jeg satte den på 490Mhz og 1.11 Ghz. Den køre meget godt nu. Kan jeg risikere mit grafikkort bliver for varmt. Testen i coolbits acceptere det jeg havde overclocket. I den anmeldelse på Tweak her, satte de overclocken til 488mhz og 1.23ghz. Min computer er helt ny. Har 4-5 blæser/kølere. Kan man se nogen tegn på om grafikkortet bliver for varmt når man spiller?

It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

• Det kan man helt sikkert :)

hvis der vises fejl i billedet "artifacts" som det hedder...

Og hvis computeren fryser pludselig.

Det vil under alle omstændigheder være en god ide at tjekke temperaturen på dit kort....Skal helst være under 70 ved gaming IMO...

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Okay, kan jeg tjekke temperaturen i det program der hedder Everest, har downloadet en trial version.

It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

• Nu gik jeg ind under mine Nvidia instillinger og så at GPU coren var på 40 grader. Det er godtnok mit grafikkort ikke? Det er ikke selve CPU'en i computeren eller hvad??

Friedrich Nietzsche

• Det dit gfx kort i idle tilstand....det arbejder jo ikk rigtigt når du bare er i windows :)

Man kan lave en graf over temperaturen når man spiller med et program der hedder Rivatuner.

Det køre i baggrunden mens du spiller...

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Jeg har slået den monitor til på Rivaturner. Når det virkelig går løs kan temperaturen komme lidt op over 75 grader, men spillet køre fint. Er det så ikke okay? Der kommer ingen grafikfejl. Mit kort er sat til en maximal temperatur på 115 grader før det kommer med advarselstegn.

Friedrich Nietzsche