Nice ass

jeg fandt tusind kroner
-
-
Originally posted by OriGiN
Nice assVEEEERY
-
Ja min kærste er køn
-
Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter Patter
-
søndergård
rolig nu inden du tilter helt LOL -
Kommer der ikke snart noget fisse til mig, fisse til mig fisse til mig, kommer der ikke snart noget fisse til mig, fisse til mig, fisse til mig
Det må vi håbe..
-
Kommer der ikke snart noget fisse til mig, fisse til mig fisse til mig, kommer der ikke snart noget fisse til mig, fisse til mig, fisse til migDet må vi håbe..
kunne lyde som om du trænger til noget BIIIIIIIb
-
Originally posted by DEVIL_DK
kunne lyde som om du trænger til noget BIIIIIIIb
Hvorfor tror du det?! -
Hvorfor tror du det?!det lyder som om du er helt desperat
-
Originally posted by DEVIL_DK
det lyder som om du er helt desperat
Nej da... havde bare lige lyst til at synge.. -
Hvorfor tror du det?!Så er det sku godt han har en sex glad kæreste
-
Originally posted by X-Man
Så er det sku godt han har en sex glad kæreste
Hmm brønd.. det har du ik ret i...Men synes sq lige at mit privat/sex liv ik lige skal smides herind på tweak..