YES! Min første muhammed mail!

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk


    Til Topic. Det er da en fornuftig måde at fortælle interesserede folk om hvad Islam egentligt går ud på istedet for at lade folk høre på osamas version af Islam. Kan ikke se hvad der er slemt i det, og hvis du jo ikke vil høre mere fra dem, så undlader du da bare at svare.


    Jamen du har da helt sikkert ret i at det er fint at han gerne vil fremstille Islam fra sin gode side. Men at opsøge folk på den her måde, svarer jo til en telefonsælger, og telefonsælgere er trælse for hvis jeg mangler et abbonement på bt i et halvt år, så skal jeg sq nok selv henvende mig til bt og sige at jeg vil have det abonnement, ligesom jeg nok selv skulle henvende mig hvis jeg, ugentligt, ville have en Islam mail smidt i min indbakke ;)


    Jeg sletter konsekvent mails, hvis hverken afsender eller titel siger mig at det er en jeg faktisk bør læse. Også derfor at den mohammed mail jeg fik her fra morgene blev slette konsekvent og føjet til "blokerede afsendere", ligesom de 8-15 andre spam mails jeg får om dagen.

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Jamen du har da helt sikkert ret i at det er fint at han gerne vil fremstille Islam fra sin gode side. Men at opsøge folk på den her måde, svarer jo til en telefonsælger, og telefonsælgere er trælse for hvis jeg mangler et abbonement på bt i et halvt år, så skal jeg sq nok selv henvende mig til bt og sige at jeg vil have det abonnement, ligesom jeg nok selv skulle henvende mig hvis jeg, ugentligt, ville have en Islam mail smidt i min indbakke ;)


    Jeg sletter konsekvent mails, hvis hverken afsender eller titel siger mig at det er en jeg faktisk bør læse. Også derfor at den mohammed mail jeg fik her fra morgene blev slette konsekvent og føjet til "blokerede afsendere", ligesom de 8-15 andre spam mails jeg får om dagen.


    Som jeg skrev tidligere, så står jeg ikke inde for SPAM, og i den henseende er det en slem mail som man bare skulle slette. :cheers:



    Carlsen. Jeg tror manden prøver noget lignende med at fortælle hvorfor man ikke er kommet videre.


    Quote

    Jeg så hellere at man forklarede hvorfor man er så hysterisk og fortsat skaber sig åndsvage, på trods af at der er kommet to stærke udtalelser fra DK der forklarer hensigten med tegningerne.


    Som du selv tidligere sagde så kommer det mest fremtrædende frem i medierne. Du tror ikke på alle de fordomme der findes om muslimerne.
    Jamen så må du jo vide at det kun er en mindre del af muslimerne der gør sådan.


    Jeg tror personligt på at folk i mellemøsten som vi ser i flimmeren ikke er så vrede over tegningerne som de er over en lang række andre ting. Som mange andre siger så tror jeg på at dette bare var dråben. Forstærket af en række mennesker der legede sladderjournalister.


    Jeg synes ofte at folk på forummet siger noget i retning af: Jeg synes ikke at alle muslimer er onde, jeg kender selv en hel hær af gode muslimer, men når jeg tænder for fjernsynet og ser muslimer der er sure, så ændres mit syn om muslimer. Jamen for fanden, muslimer en ikke en homogen blanding. Det er så hele turen om at der findes analfabeter i alle lejre, om igen.


  • Kan vist ikke siges mere præcist - Carlsen. :9xo Er også så træt af, al det flæberi eller hvad det kan kaldes - hver gang der bli'r sat ?-tegn til problemstillinger, som stammer fra en hvis religion's mangel på empati.


    En ting har den sidste stykke tids problematik, skåret tykt ud i pap:
    Det er ikke kun en lille gruppe hysteriske og fanatiske terrorister, der rasler med sablerne. Det er mange - måske millioner !
    Så den der med, at det kun er nogle få - duer ikke rigtigt mere !
    Og det er skræmmende !

  • Koranen ER ikke en terrorhåndbog, der står også i den at man ikke må dræbe andre mennesker. Der står heller ikke noget om jihad eller andre stygge ting.
    Og det har jeg personligt hørt fra en muslim


    Problemer er nemlig at mange af dem ikke har læst Koranen, så de ved ikke hvad deres religion går ud på. I stedet vælger de at stole blindt på den lokale imam, der frit kan forskrue Koranens ord.


    Godt nok er jeg ikke selv muslim, men jeg har læst Koranen for lang tid siden, og jeg kan kun sige det jeg lige har sagt. der er ikke noget der hedder jihad (hellig krig) for det strider imod at man ikke må dræbe eller gøre skade på andre mennesker.


    Det med at man siger "fucking muslimer" kan jeg kun sige at det er racistisk, men deres opførsel dernede er sq da osse racistisk.


    Det jeg vil sige er at dem der kalder os andre racister, burde lige tænke sig om en anden gang og se på hvad de selv har gjort.


    men alligeve vil jeg lige sige at Simon Bay skal spænde hjælmen og tage sine ord i sig igen, ikke kun på grund af de brugere herinde der er muslimer, men at det også strider imod forummets regler.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200


  • Hvad er det liiiiige der står omkring jøder?

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by urbananen


    Hvad er det liiiiige der står omkring jøder?


    Der står også i den at "de" skal slagte alle vantro, og konverter deres land til islam.


    Sååå!!


    Forresten, der er noget jeg ikke helt forestår! De muslimer siger at vi ikke forestår deres tro, men prøv at vend den om? Forestår de vores tro.


  • Har du nogen dokumentation for den der underlige påstand?

  • Her er lidt fra den meget forvirrende "manual", som Koranen er imo.
    Der er hele tiden en masse forviklinger og fordrejninger, så man hele tiden kan finde undskyldninger for at gå i kamp mod os forfærdelige hedninge.


    Jeg kan godt forstå, at de er forvirrede oven i knolden ind i mellem.
    For der er hverken hoved eller hale - i dette kæmpeværk (makværk vil jeg kalde det):


    Koranen 9:1. (Dette er) en deklaration, der løser (barâ'a) Gud og Hans sendebud fra den pagt, de har indgået med hedninge (mushrikûn).


    9:2. (Oh I hedninge) Rejs frit omkring i landet i fire måneder, men vid, at I ikke kan undslippe Gud (s straf), og at Han vil vanære dem, der afviser Ham.


    9:3. Dette vil Gud og Hans sendebud kundgøre på dagen, hvor pilgrimmene forsamles: Gud og Hans sendebud opsiger deres pagt med hedningene. Det er bedre for jer hedninge, om I angrer; men hvis I ikke gør, da vid, at I ikke kan undslippe Gud (s straf). Kundgør, at en smertelig straf venter dem, der afviser (k-f-r) Gud.


    9:4. Men I skal ikke opløse de pagter, I har indgået med hedninge (al-mushrikûn), der ikke har hverken brudt pagten eller hjulpet nogen imod jer. Så opfyld jeres forpligtelser over for dem indtil pagtens udløb, for Gud elsker de retfærdige (al-muttaqûn).


    9:5. Når de fire forbudte måneder (efter kundgørelse af pagtens opløsning) er ovre (og afgudsdyrkerne begår fjendtlige handlinger imod jer), da dræb dem, hvor I end finder dem. Tag dem til fange, omring dem, læg jer i baghold og pas dem op overalt. Men hvis de (oprigtigt) angrer og (frivilligt) slutter sig til jer ved at forrette bøn og give almisse, da sæt dem fri. For Gud er tilgivende og barmhjertig.


    Edit:
    De værste skabninger for Gud er dem, der afviser Ham og ikke vil tro (men forbliver afgudsdyrkere) - (især) dem, med hvem du indgik en pagt, og som gang på gang bryder den på ugudelig vis. Hvis I møder dem i kamp, da fordriv dem for at advare andre, der kunne tænkes at ville følge deres eksempel. Hvis I nærer (velbegrundet) frygt for, at jeres pagtsfæller vil forråde jer, da opløs (pagten) for at være på lige fod (og I kan forsvare jer mod deres fjendtligheder).
    Gud elsker ikke forrædere. De skal ikke tro, at de kan undslippe Vor lov. Hold jeres bedste våben parat til skræk og advarsel for Guds og jeres fjender - også dem, hvis fjendskab I endnu er uvidende om, men som Gud kender vel. Hvad I end giver ud for Guds Sag, vil I få mangefold igen. I vil ikke lide uret. (8:55-60)


    (Kilde: http://www.islamstudie.dk/koranen_dansk.htm )