Python Slet/Slet ikke?

• Jeg fandt dette på en bekendt PC:

Skal det slettes? Jeg tror selv det skal slettes, men vil lige høre fra højeste ret. :))

Screen Shot'et er taget fra Kontrol Panelet. Filen er ikke at se i programmer.

Originally posted by KarGa
    Ehm er det ikk bare en kompiler til sproget Python?

Yep.

Hvis HuleFanden's bekendt ikke har installeret Python, så kan det være at han har downloaded et program, der var skrevet i Python og som derfor installerede compileren, så programmet kunne blive eksekveret.

Uninstall, og hvis der er et program han ikke kan køre bagefter, kan han bare installere Python igen.

My 5 cent

(\__/)Intel C2D E6320/Scythe Ninja Gigabyte 965P-DS3
    (='.'=)2x1024 Mb Corsair PC6400 GeForce 8800 320mb
    (")_(")Antec Super Lanboy 160+250Gb SATA
    Corsair 520HX Samsung SyncMaster 206bw

• Det er en mulighed, men programmer behøver ikke deres compiler for at køre... Bare for at kompilere filerne til en eksekverbar fil...

Originally posted by KarGa

Det er en mulighed, men programmer behøver ikke deres compiler for at køre... Bare for at kompilere filerne til en eksekverbar fil...

Ved jeg skrev compiler, men Python er faktisk et 'interpret' (stave) sprog, ligesom basic. Du kan få 3-parts programmer der kompilerer dit Python-program til en exe, men som standart er det .py filer der bliver interpret. Grunden til jeg skrev compiler, var bare for ikke at forvirre, hvilket åbenbart ikke lykkes hehe :crazyeyes:

(\__/)Intel C2D E6320/Scythe Ninja Gigabyte 965P-DS3
    (='.'=)2x1024 Mb Corsair PC6400 GeForce 8800 320mb
    (")_(")Antec Super Lanboy 160+250Gb SATA
    Corsair 520HX Samsung SyncMaster 206bw

Originally posted by SarC

Ved jeg skrev compiler, men Python er faktisk et 'interpret' (stave) sprog, ligesom basic. Du kan få 3-parts programmer der kompilerer dit Python-program til en exe, men som standart er det .py filer der bliver interpret. Grunden til jeg skrev compiler, var bare for ikke at forvirre, hvilket åbenbart ikke lykkes hehe :crazyeyes:

Jep, nogle programmer kræver netop deres "compiler" for at køre.
    <3 Perl.