w00T!!!!!!!
-
-
-
fedt lavet nano
Og fed film
-
haha nice
-
Kender ikke spillet, kan i forklare hvad der er sket?
-
Originally posted by HuleFanden
Kender ikke spillet, kan i forklare hvad der er sket?Han har bare knifed 4 i BF2, dv.s dræbt dem med kniv.
Du spiller vidst selv CS, så nogenlunde samme princip
-
3 [Blocked Image: http://rage.hotserv.dk/fxfs/big_smile.png]
-
Originally posted by TheSnake
Han har bare knifed 4 i BF2, dv.s dræbt dem med kniv.
Du spiller vidst selv CS, så nogenlunde samme princip
ROFL NICE!! -
Nice
Og damn han er vild i den film. Tror sq jeg vil til at game lidt BF2 igen - har aldrig rigtig fået spillet det så meget - spillede derimod BF1 en del.
-
Sorry, men de har enten været über dårlige eller du har været heldig... For du har intet liv mistet
-
Originally posted by Søndergård
NiceOg damn han er vild i den film. Tror sq jeg vil til at game lidt BF2 igen - har aldrig rigtig fået spillet det så meget - spillede derimod BF1 en del.
Ja, det er ret imponerende
-
Originally posted by Søndergård
NiceOg damn han er vild i den film. Tror sq jeg vil til at game lidt BF2 igen - har aldrig rigtig fået spillet det så meget - spillede derimod BF1 en del.
BF1? BF 1942?
-
Originally posted by KarGa
Sorry, men de har enten været über dårlige eller du har været heldig... For du har intet liv mistetLøb en lang vej udenom, som du kan se er det ved et fly hvor de sad og skjulte sig, og der er en base bagved, det er Wake Island 2007, de var ved at skyde en tank så de 2 af dem havde AT, og den sidste panicede.
-
Originally posted by AnDeN_DK
BF1? BF 1942?
Battlefield 2, tror jeg.
-
Originally posted by DXC
Battlefield 2, tror jeg.
Læs hvad han skriver
Battlefield 1 = Det første der kom.
-
Originally posted by Zlinky
Læs hvad han skriver
Battlefield 1 = Det første der kom.
Der er ikke noget der hedder Battlefield 1. Men hvis det er det første der kom må det jo være BF 1942
-
Originally posted by AnDeN_DK
Der er ikke noget der hedder Battlefield 1. Men hvis det er det første der kom må det jo være BF 1942
Heller ikke det jeg siger.
Selvom jeg ikke tænkte over det.
Mente nu mest som en rettelse til DXC's "Battlefield 2"..
-
Originally posted by Zlinky
Heller ikke det jeg siger.
Selvom jeg ikke tænkte over det.
Mente nu mest som en rettelse til DXC's "Battlefield 2"..
yes yes, nu er jeg også med, er bare lidt halv træt, har næsten ikke sovet idag.