HL3. Kommer det nogensinde?

Originally posted by Marquis

Tror bare man skal have generelt mere fritid for at kunne få sig til at bruge så mange timer om dagen på et spil :P Aj, fra hvad jeg hører fra folk så er WoW jo fedt nok, jeg har dog ikke selv lyst til at begynde på det, er bange for at blive afhængig af det :))

Forsvarer slet ikk at folk bruger så lang tid på det spil :) Siger bare at grafikken er flot - men dog ikke alles smag :)
    Så sent som i dag i bussen på vej hjem sad jeg og snakkede med en der også spiller wow ligesom mig (I sin fritid - EFTER lektierne, det sociale, arbejdet etc.)

Vi konkluderede, at det godt nok måtte være sørgeligt at se de sidste 2 år af ens liv, forsvinde, hvis en server crasher og mister al data :))

Det er jo slet ikke det du siger... Du siger jo direkte at der ingen ligheder er...

F.eks. grinte jeg da lidt da jeg så både barney, det kære crowbar og ens HEV-suit første gang :)) For ikk at tale om headcrabs

Det eneste nye er jo næsten kun selve historien (Der fortsætter), Combine og Alyx

• uhh. I skal nok ikke regne med at HL3 kommer før 2010, da Valve (ifølge rygter) har planer om at lave Source II enginen, denne skal laves først, og det tager alt efter kompleksitet mellem 6 mdr. og 5 år at lave en ny engine fra bunden af. Derudover skal spillet også laves, hvilket kan tage fra 1 år til 6-7 år for kvali spil (bare se hvor længe de har udsat Stalker)

De første skridt med Source Engine startede allerede efter HL1 kom på gaden.

En af de bedste ting ved HL1 og HL2 er dog den måde man kan spille mods på (nok også noget der gjorde HL spillene gode). gå ind i en menu (i HL1 eller Steam) vælg en mod og spil, uden for meget miskmask. Og desuden er det meste af HL spillenes popularitet blevet til på grund af CS.

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

Originally posted by Tigerplayer
    uhh. I skal nok ikke regne med at HL3 kommer før 2010, da Valve (ifølge rygter) har planer om at lave Source II enginen, denne skal laves først, og det tager alt efter kompleksitet mellem 6 mdr. og 5 år at lave en ny engine fra bunden af. Derudover skal spillet også laves, hvilket kan tage fra 1 år til 6-7 år for kvali spil (bare se hvor længe de har udsat Stalker)

De første skridt med Source Engine startede allerede efter HL1 kom på gaden.

En af de bedste ting ved HL1 og HL2 er dog den måde man kan spille mods på (nok også noget der gjorde HL spillene gode). gå ind i en menu (i HL1 eller Steam) vælg en mod og spil, uden for meget miskmask. Og desuden er det meste af HL spillenes popularitet blevet til på grund af CS.

Tja... Det tog dem vel ca, en 5 års tid at lave HL2 og det synes de selv var meget lang tid... Men synes sq ikke der er noget at skynde sig for lige PT...

Grill: Du siger at du bedre ka li final fantasy, se det er jo bare smag og behag, og ved ikke om du ka huske de første FF spil, men de lignte da lort :)

IMO har FF et alt for klamt plastik look, rigtig falsk agtigt... Det er også derfor jeg bedre kunne lide HL2 grafikken end Doom3 grafikken... Det havde en bedre effekt...

Og tiger: Du sammenligner spiludvikling med Stalker :)) det er da bare lol :)) Stalker er jo bare det nye duke nukem, og anyway... IMO så så det sq heller ikke så fedt ud anyway...

Originally posted by købkøb
    Grill: Du siger at du bedre ka li final fantasy, se det er jo bare smag og behag, og ved ikke om du ka huske de første FF spil, men de lignte da lort :)

Nu var sammenligningen mellem Anders And og Final Fantasy møntet på "film "... og ikke spil.

btw findes der et Anders And-spil siden du troede jeg snakkede om spil med hensyn til det med håndtegnet eller ej ?

Originally posted by GrillRotten

Nu var sammenligningen mellem Anders And og Final Fantasy møntet på "film "... og ikke spil.

btw findes der et Anders And-spil siden du troede jeg snakkede om spil med hensyn til det med håndtegnet eller ej ?

Nej, men når man siger FF tænker jeg bare pc spil... Den film var så dårlig så det gjorde helt ondt :)) havde faktisk helt glemt om den indtil du sagde det...

Edit: Men i det hele taget synes jeg da anders and har en federe stil en final fantasy...