QuoteOriginally posted by Marquis
Tror bare man skal have generelt mere fritid for at kunne få sig til at bruge så mange timer om dagen på et spilAj, fra hvad jeg hører fra folk så er WoW jo fedt nok, jeg har dog ikke selv lyst til at begynde på det, er bange for at blive afhængig af det
Forsvarer slet ikk at folk bruger så lang tid på det spil
Siger bare at grafikken er flot - men dog ikke alles smag ![]()
Så sent som i dag i bussen på vej hjem sad jeg og snakkede med en der også spiller wow ligesom mig (I sin fritid - EFTER lektierne, det sociale, arbejdet etc.)
Vi konkluderede, at det godt nok måtte være sørgeligt at se de sidste 2 år af ens liv, forsvinde, hvis en server crasher og mister al data ![]()
QuoteDisplay MoreOriginally posted by EcoPa
Jo det gør jeg rent fakkatal!
Self er personerne de samme, men det er da slet ikke det samme handlingsforløb, man kan mærke at de ikke bare koger ben i gammel suppe er hvad det så end hedder..
Du må meget gerne give mig nogle lighedspunkter.. det ville jeg blive glad ved, så jeg kan se om du har en grund til at latterliggøre mig såen..
//Out - EcoPa
Det er jo slet ikke det du siger... Du siger jo direkte at der ingen ligheder er...
F.eks. grinte jeg da lidt da jeg så både barney, det kære crowbar og ens HEV-suit første gang
For ikk at tale om headcrabs
Det eneste nye er jo næsten kun selve historien (Der fortsætter), Combine og Alyx