S: Corsair PC4000 ram

  • Hey Tweak!


    Jeg har pga. nyt system, mine gamle 2x256 Corsair XMS PC4000 ram til salg.
    HBO: 500,-
    Jeg har stadig kvitto på dem, men den er nok udløbet...
    Jeg købte oprindeligt disse ram for godt 2 år siden. Men fandt får 1 år siden ud af der var fejl på dem, og fik dem byttet til nogle nye. Så de er egentlig "kun" 1 år.


    De befinder sig i Vipperød(4390), lidt syd for Holbæk.


    Mvh Morten

    P5WD2 Premium| Pentium 920D|Gainward 7900GTX|2x512 XMS2 Corsair PC5400|Asetek Waterchill|Modificeret CM Stacker|200GB Samsung P120|

  • Hej, Jeg er muligvis interesseret.. Jeg går til daglig i skole på Stenhus, så er egentligt i nærheden.. Men har ikke pengene nu, så hvis vi kan finde ud af noget sidst på måneden når man får løn, eller hvis du er interesseret i at bytte med noget..


    //Out - EcoPa

  • Hej, har selv gået på Stenhus - Både gym og grundskolen. Går du på gym eller grundskolen?


    Der er pænt lang tid til slutningen af måneden ;)


    Men har jeg ikke nogen køber til den tid, skal du være velkommen :D

    P5WD2 Premium| Pentium 920D|Gainward 7900GTX|2x512 XMS2 Corsair PC5400|Asetek Waterchill|Modificeret CM Stacker|200GB Samsung P120|

  • Gym - 1.HF.. :P hehe.. såå


    Men ja.. Hvis jeg husker det og ikke har fundet noget andet, så smider jeg en PM til den tid..!!


    //Out - EcoPa

  • Ser ud til rammene stadg er mine om en lille måneds tid :$ :rolleyes:


    mvh Morten

    P5WD2 Premium| Pentium 920D|Gainward 7900GTX|2x512 XMS2 Corsair PC5400|Asetek Waterchill|Modificeret CM Stacker|200GB Samsung P120|