Indlæg af Zonqui

    Ja Hydor er 230V direkte forbundet til en stikkontakt.


    HBO: for Antarctica for til 478.939 m.m. - Skal vi sige 175pp og så er den din? Man kan se en lille kant fra cpu´en på kølehovedet, men det kan klares med kølepasta, hvis du virkelig skal ha det bedste ud af den. Men den fejler altså ingenting, og kan holde en 2,8GHz dualcore på 25 C idle i mit system (Mit system består af en pumpe, dual radi, CPU,NB og reservoir).


    Så som sagt kører den altså perfekt.

    Hej!


    Da jeg har valgt at skifte mit vand ud med noget andet, har nogle ting til salg fra mit Asetek sæt. Jeg har ikke fået taget nogle billeder endnu, men hvis køber ønsker det, sender jeg gerne nogle når jeg kommer hjem.


    Jeg har følgende til salg med 10mm studser:


    Helt ny Black Ice ProII (dual) radiator. Købt for få uger siden, og har kørt et par timer om dagen siden jeg købte den. Kvitto er med.
    Link: Black Ice Pro II


    Helt ny Asetek Antarctica kølehovede. Ligeledes få uger gammelt. Har kvitto. Passer til socket 775.
    Link: Asetek Antarctica


    Asetek Antarctica kølehovede. Efterhånden et par år gammelt.
    Passer til socket 478,754,939,940 og A.
    Link: Asetek Antarctica


    Hydor L30 pumpe.
    http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=138131 ]Hydor L30[/URL]


    Hvis nogle skulle være intra har jeg også en Black Ice ProII (dual) radiator mere, men den har ødelagt nogle af lamellerne på med en skrue, da jeg skulle montere den i toppen af mit kabi, så den er lidt utæt. Ved ikke om nogen kan/har mulighed for at lave, for så er i velkommen til at få den med.


    Mvh Morten

    Hej, har selv gået på Stenhus - Både gym og grundskolen. Går du på gym eller grundskolen?


    Der er pænt lang tid til slutningen af måneden ;)


    Men har jeg ikke nogen køber til den tid, skal du være velkommen :D

    Hey Tweak!


    Jeg har pga. nyt system, mine gamle 2x256 Corsair XMS PC4000 ram til salg.
    HBO: 500,-
    Jeg har stadig kvitto på dem, men den er nok udløbet...
    Jeg købte oprindeligt disse ram for godt 2 år siden. Men fandt får 1 år siden ud af der var fejl på dem, og fik dem byttet til nogle nye. Så de er egentlig "kun" 1 år.


    De befinder sig i Vipperød(4390), lidt syd for Holbæk.


    Mvh Morten

    Hey!


    Så er det tid til at skifte til dualcore og i denne "anledning" har jeg følgende til salg.
    P4 3.0@3.7 HBO 600,-
    Abit IC7-MAX3 (Skal lige tjekke op på om jeg har chipset køler, da jeg pt har vand på) HBO 500,-
    2x256 Corsair XMS PC4000 HBO 500,-
    Asetek Antarctica til s478 (10mm Push-In) HBO 250,-
    Asetek chipset til 875 o.lign. (10mm Push-In) HBO 250,-
    Samlet HBO 2050,-


    Sælges samlet eller hver for sig.
    Tingene bliver også sat til salg andre steder. Jeg lader auktionen kører til slutningen af ugen...


    Mvh Morten


    NB tingene befinder sig nær Holbæk i Vestsjælland.

    Hejsa,


    Da jeg overvejer at købe en bærbar, vil jeg gerne af med min stationære, da jeg føler jeg vil have større glæde af en bærbar.


    Jeg har brug for et bud på hvad min maskine er værd, hvis/når den skal sælges.


    Den skal sælges uden skærm,mus og tastatur.


    Den består af fælgende dele(Hvis i vil vide mere, kan i jo også tage et kig i min profil)


    CPU: 3,0NW (Clocket til 3,7 stabilt).
    Mobo: Abit IC7-MAX3
    GFX: HIS X800 XT PE IceQ II VIVO (1 uge gammelt)
    RAM: Corsair 2*256 PC4000
    PSU: Antec 480W True Blue
    Kabi: Modificeret CM Stacker m. Cross Flow Fan (Har taget nogle popnitter ud, samt lavet hul i toppen, hvor jeg har en dual radi monteret)
    Køling: Asetek K12A-L30 (cpu og chipset. har for nylig købt helt ny pumpe, slanger og radi)
    Harddisk: 200GB Samsung Spinpoint S-ATA II
    Drev: DVD/CD brænder.


    hvis nogle ønsker at afgive bud og gerne vil se billeder af min computer, tager jeg gerne nogle og smider dem op :D


    På forhånd tak.


    Mvh Morten

    Jeg har skam låst den til 33/66, men hvis jeg nu sætter den til 34-35mhz burde den vel ikke tage skade. Og hvis jeg siger den skal blive der, så gør den det vel også?


    Tror mit problem ligger i den pci-bus. Irriterer mig at den er ustabil! Og vil gerne løse dette, men ved ikke hvordan!?


    Mvh Morten

    Hejsa,


    Jeg skal bruge køling til nogle forskellige ting....


    Jeg skal blandt andet bruge en bedre løsning end OTES på IC7-MAX3. Er det noget man kan få/lave?


    Desuden ville jeg høre om der er mere effektiv køling til chipset end vandkøling, da mit chipset har lidt probs med at holde min comp kørende ved højere hastighed end jeg kører nu (3@3,75).
    Den kommer med end fejl når jeg booter ved 260 fsb om manglende system-fil og at jeg skal indsætte WinXP cd og trykke 'r'. Ved at denne fejl skyldes nogle probs med pci-lock, så vidt jeg er noget frem til...


    Kom med nogle bud - Alt kan bruges :))


    Mvh Morten

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    hehe ja var vores dages nypris på det :D


    selvom tingene kun er 1-2mdr gamle får du ikek ret meget mere for det..de 60% var et gennemsnit, da nogle af tingene måske kun er 40% af nuværende nypris værd :)


    Tjae... De nye ting såsom hdd og kabi, satser jeg dog på at få 70%+ for, for ellers er det ikke værd at sælge. Men vi får se. Hvis jeg får nok bud og gerne vurderinger, sælger jeg, men hvis jeg ser jeg kun kan komme af med få dele, dropper jeg det...
    Så det er op til jer drenge og piger :D


    Mvh Morten

    MrFlashBag> Sorry, tænkte mig ikke lige om... Tog den oprindelige pris. Vil dog vove at påstå at ting som fx kabi og hdd er noget mere værd, da de ikke er mere end 1 måneds tid...


    Mvh Morten