G15 + Wow

Originally posted by Gurk

inden du kommer med sådan en udtalese.. så smid noget bevis.. så kan jeg starte med at modbevise din påstand..

http://www.g15forums.com/forum/viewtopic.php?p=9667#9667
    se screenshots

jammen så brug dog det, jeg er da ligeglad, jeg fortæller bare hvad jeg har hørt

ham her har brugt nogle makro funktioner med G15 og er nu bannet http://infernix.net/wowban/

Originally posted by ^Genzo^

jammen så brug dog det, jeg er da ligeglad, jeg fortæller bare hvad jeg har hørt

ham her har brugt nogle makro funktioner med G15 og er nu bannet http://infernix.net/wowban/

Han er da en forfærdelig whiner ham infernix :roller:

Derudover syns jeg ui-mods sku forbydes og thottbot o.l. sku aldrig ha været startet... Det ødelægger spillet at man bare lige ka vandre ind på en side eller åbne en funktion i sit ui og se alt det man faktisk sku spille for at få at vide...

Det er sikkert også derfor wow er overbefolket af 12årige noobs... Det er tilpas nemt for dem... :rolleyes:

Originally posted by KarGa
    Derudover syns jeg ui-mods sku forbydes og thottbot o.l. sku aldrig ha været nemt for dem... :rolleyes:

Well WoW er netop designet såden at man nemt selv kan lave mods og ny UI's, så er totalt uenig.

Dog skal man imo passe på med brug af macro's, det kan ofte være på gransen til snyd. Men at man flytter sine knapper og chatvinduer kan jeg ikke se noget galt i.

Originally posted by DEEF

Well WoW er netop designet såden at man nemt selv kan lave mods og ny UI's, så er totalt uenig.

Dog skal man imo passe på med brug af macro's, det kan ofte være på gransen til snyd. Men at man flytter sine knapper og chatvinduer kan jeg ikke se noget galt i.

Nej nej, bevares.. det er ikk sådanne mods jeg tænker på ;) men mods, hvor man automatisk vender mod mobbet eller en spiller...

Til spellcasters, så warriors ikk ka vandre rundt om dem f.eks.

Edit: Og det infernix benytter... han spiller ikk spillet... spillet spiller nærmest for ham...

• de banner folk fordi de sætter de xtra keys op der er på G15 til at være forskellige ulovlige macroer.

du kan stadig bruge G15 displayet til f.eks fremvisning af dit lvl, liv osv.

nu kan jeg ikke lige huske hvor det er, da jeg blev ved med at mangle en dll fil selv om jeg havde den :p
    så jeg opgav efter noget tid.

Originally posted by dr-eskimo
    med andre ord : de banner folk der bruger deres eget interface...GG blizz det er deres egen fejl man KAN lave macroes.. >_>

Nah bare fordi man kan lave marco'er betyder det ikke at man SKAL lave ulovlige macro'er, det er folks egen skyld, de burde/er klar over det er ulovlige macro'er de bruger. Hvis de ikke er klar over det, er det deres egen skyld.

Originally posted by DEEF

Nah bare fordi man kan lave marco'er betyder det ikke at man SKAL lave ulovlige macro'er, det er folks egen skyld, de burde/er klar over det er ulovlige macro'er de bruger. Hvis de ikke er klar over det, er det deres egen skyld.

Pas nu på i ikke blander tingene sammen. De macroer man kan lave i spillet er på ingen måde ulovlige, ligemeget hvad man bruger dem til.
    Det der er spørgsmålstegn ved i forbindelse med G15 er når folk laver macroer i tastaturets software, f.eks. hvis du som warlock har Curse of Agony, Corruption, Immolate og Shot Wand mappet til tasterne 1, 2, 3 og 4, og så laver en macro i tastaturets software, som når du trykker på én knap gør følgende: Aktiverer tast 1, venter 1 sek, aktiverer tast 2, venter 1 sek, aktiverer tast 3, venter 3 sek og aktiverer tast 4. Altså når folk bruger det til at lave automatiseringer som ikke er mulig med spillets macro funktioner!

Det er ikke muligt i spillets macro funktioner at kaste flere spells/bruge flere egenskaber ved ét tastetryk. Dette ville være muligt med G15s macroer!

Nu har jeg ikke læst hele historien om infernix, men det kan jo ikke udelukkes at hans Linux/WINE opsætning også har noget med sagen at gøre!

• Det kan man så godt jo.. har da en macro der aktivere talisman of empheremal power, zandalarian hero charm, arcane power, presence of mind og smider en frostbolt ved at trykke på en enkelt knap.

Originally posted by ekkedude

Det kan man så godt jo.. har da en macro der aktivere talisman of empheremal power, zandalarian hero charm, arcane power, presence of mind og smider en frostbolt ved at trykke på en enkelt knap.

Kun med de spells der ikke er på en såkaldt global cooldown, dvs. Blizzard kan bestemme hvilke spells det skal være muligt med.