Vurdering af side - Viljestyrke.dk

  • Syntes det er en fin side, flotte farver og sår'n :D


    Dog stødte jeg på en fejl da jeg gik på "Debatter" og så trykkede på "Forsiden"
    Dog ser den ikke ud til at komme igen.. Vender stærkt tilbage :P

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Det var mig der lige lavede en kikser


    hehe ok :D

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Originally posted by learner
    Ligner da et ret så interessant projekt der Karga :) I hvilken anledning har du haft gang i sådan noget?


    Tror sgu helt sikkert den side kan blive til noget :) Og der er tydeligvis lagt noget arbejde i den.


    Må desværre erkende at jeg ikk tjener mere på siden ud over de timer jeg har brugt på den :)


    Det er en side jeg har lavet for mit arbejde :) Ultimate-web


    Edit: Hvorfor er du nu lige pludselig ikk på messenger?! :P

  • Fin side og gode farver.


    Hjørnerne på den store ramme er ikke kønne, især ikke de nederste.


    Ville pynte med lidt gradient på boksene til venstre


    Menuen er lidt kedelig


    Forumet kunne godt blive tilpasset farverne fra resten af siden, eller nogle lidt mere neutrale farver og ville ikke skade med lidt cell-spacing


    håber det kan bruges :D


  • Skide godt, Tismund :) Godt med noget kritik


    Mht. boksene til venstre, så ka jeg faktisk godt se det ser lidt fladt ud.. Undrer mig egentlig at min chef ikk havde smækket en gang gradient på, ligesom med menuen og den nederste, gule boks


    Menuen - Har du nogle ideer til forbedringer?


    Forummet skal holdes i en meget lav farveskala, da det er tænkt at man ska sidde og læse på det i lang tid... Mht. cellpadding og cellspacing, så er det vist sat til std så vidt jeg lige ka se på øjemål... (Forummet var det første jeg skrev en gang i starten af december, så ka ikk huske det...)


    Tænker du på cellspacing på 10px eller noget a la 5px kun?


    Og JA det kan bruges :D

  • Damn hvor jeg dog hader firefox :boxed:


    Der var ingen af de andre programmører der lige havde et svar, så prøver lige at spørge her...
    Når man angiver en højde på en boks model, så er den jo så satans tantestram at den boks absolut SKAL have den højde... Altså klipper den enten indholdet ud eller den lader indholdet flyde ud over boksen


    Med mindre jeg bruger min-height.. Der forstår den det self..
    Men MSIE forstår ikk min-height endnu, så jeg bliver nødt til at angive height for at få den største browserandel med...


    Hvordan fortæller jeg så FF at den skal lade boksen fortsætte?? :boxed: Altså således at den opfører sig som havde jeg kun angivet min-height


  • Tabeller! :D :P


    Sjovt nok, så har jeg altid de omvendte problemer, nemlig at det ikke virker i msie når det virker i firefox. God bless http://www.w3schools.com/ !

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Jeg ved godt at man kan sætte meget dynamiske mål i tabeller, men jeg ska bruge det til en boks model, da det ofte er nemmere at definere en simpel div end en hel tabel, med en enkelt rude


    Hehe ja - nu var det mest også bare gas pga i går. ;)

  • Står selv i samme position. Jeg har lavet et site, hvor det er meningen at den skal gå fra top til tå. logo/menu i top, copyright/andre ting i bottom. Midten skal jeg have til at udvidde sig ned ad. Jeg har lavet sitet med css og div tags. Jeg kan heller ikke finde noget jeg kan bruge. Så lytter lige med her også.


    hmm fatter ikke hvorfor jeg ikke kan height = 100% i css. Nedern.