Hey! Nogle der har en Xbox 360?
Jeg læste et sted noget i stil med: "..grafikken er flot, og især i High-Definition."
HD, er det noget man kun kan spille i på en speciel måde eller?
-
-
Originally posted by flying-trickster
Hey! Nogle der har en Xbox 360?
Jeg læste et sted noget i stil med: "..grafikken er flot, og især i High-Definition."
HD, er det noget man kun kan spille i på en speciel måde eller?
HD Ready er noget de fleste nyere fladskærme understøtter.
HD tillader højere oplæsning end normalt. -
Originally posted by Aagaard1000
HD Ready er noget de fleste nyere fladskærme understøtter.
HD tillader højere oplæsning end normalt.
Det vil sige hvis man ikke har sådan en HD fladskærm, kan man ikke spille i bedste opløsning? Det da surt, hvis man ikke kan spille i bedst mulige opløsning, og får grimmere grafik pga et ikke-HD fjernsyn :s -
Der er egentlig ikke noget revulotionerende ved HD gaming...Det har vi gjort i årevis på vores pc! Men at man får mulighed for at spille i højere opløsninger på konsollerne, manglede da også bare, med alt den power der er i de maskiner.
Men at man så skal hen og have et dyrt fladskærms tv er bare lidt nederen!
-
Originally posted by OC-Dog
Der er egentlig ikke noget revulotionerende ved HD gaming...Det har vi gjort i årevis på vores pc! Men at man får mulighed for at spille i højere opløsninger på konsollerne, manglede da også bare, med alt den power der er i de maskiner.Men at man så skal hen og have et dyrt fladskærms tv er bare lidt nederen!
Nemlig! -
Nemlig!Men det er ikke Xbox som skal have skylden for det - synes at det lyder lidt på flying trickster at han er sur pga at hans tv ikke kan, og det er for dårligt at det ikke er lavet sådan - har jeg ret?
Det er jo en rimelig ny teknologi, og jeg synes sq at det er fair den er dyr - det er jo bare en luksus som man må betale ekstra for. De fleste her inde ville jo gerne gøre det for at have 100 mhz mere på rammene.
-
Originally posted by Zlinky
Men det er ikke Xbox som skal have skylden for det - synes at det lyder lidt på flying trickster at han er sur pga at hans tv ikke kan, og det er for dårligt at det ikke er lavet sådan - har jeg ret?
Det har du ikke nej, spurgte bare for at vide om det var sådan at man skulle have et dyrt fjernsyn for det. Jeg ejer ikke en xbox 360. -
har selv en xbox360! har så købt et vga kabel til den så jeg kan bruge den til min pc skærm! giver en virkelig god opløsning
-
Det har du ikke nej, spurgte bare for at vide om det var sådan at man skulle have et dyrt fjernsyn for det. Jeg ejer ikke en xbox 360.Hehe okay - det var bare sådan jeg opfattede dine indlæg.
-
Originally posted by Karse
har selv en xbox360! har så købt et vga kabel til den så jeg kan bruge den til min pc skærm! giver en virkelig god opløsning
Bedre end fjernsyn? -
En af mine venner har den. Plus han har et HD tv. Det er sku nice.
-
Det vil sige hvis man ikke har sådan en HD fladskærm, kan man ikke spille i bedste opløsning? Det da surt, hvis man ikke kan spille i bedst mulige opløsning, og får grimmere grafik pga et ikke-HD fjernsyn :sHvorfor ? Du kan da ikke regne med at dit 10 år gamle TV skulle være lige så godt som det nyeste på markedet ?...
QuoteOriginally posted by OC-Dog
Men at man så skal hen og have et dyrt fladskærms tv er bare lidt nederen!Det er også sur røv at man ikke kan spille F.E.A.R på sin gamle Amiga64 ... men sådan er livet ....
QuoteOriginally posted by flying-trickster
Bedre end fjernsyn?Heeel yeah. Især hvis du altså snakker om dit gamle TV ... Der er en VERDEN til forskel ...
Men der skal jo heller ikke så meget til for at overgå et TV når det kommer til opløsning.
QuoteOriginally posted by AnDeN_DK
En af mine venner har den. Plus han har et HD tv. Det er sku nice.Øhm tillykke ?
-
Jeg ved ikke hvorfor du bilder dig selv det ind, men jeg har ikke sagt jeg har et gammelt fjernsyn, og slet ikke et 10 gammelt, vel? Så det er ligesom at svare på noget der ikke bliver spurgt om!
Bare så du ved er vores tv også ret nyt!
Men har fået svar på det jeg skulle, så kan ligeså godt lukke tråden, takker!