Jeg vil bare lige høre om en warrior i protection spec er god solo eller om han er meget bedre til instances?
Ellers så skriv lige hvilken slag warrior der er bedst solo jeg har også overvejet en Arms warrior men synes protection er lidt federe
Jeg vil bare lige høre om en warrior i protection spec er god solo eller om han er meget bedre til instances?
Ellers så skriv lige hvilken slag warrior der er bedst solo jeg har også overvejet en Arms warrior men synes protection er lidt federe
Ren protection er selvfølgelig bedst når du skal tanke i en instance, og værst hvis du skal solo meget. En arms/fury er klart det bedste hvis du PVP'er og solo'er meget.
Mit spec er 31/5/15, og jeg kan tanke det meste af BWL, hele MC, er god solo, og er fornuftig i battlegrounds. Hvis du vil køre meget battlegrounds, eller gå ren dps, skal du nok specce i retning af 31/20 eller flurry.
jeg er arms, og jeg klarer da mig MEGET fint i instances som tank..
QuoteOriginally posted by alexanderII
jeg er arms, og jeg klarer da mig MEGET fint i instances som tank..
hehe ja semme her bliver konstant spammet om mare prices run der er nok fordi jeg har fået scepteret
jeg kan faktisk også anbefale en ren FURY warrior han gør en enorm skade.... er godt nok ikke nogen prægtig tank men dealer mere dmg end en rogue....
jeg er full fury nu jeg har tanket hele mc og en del i bwl faktisk wipede jeg os på vael fordi jeg havede så meget agro at han ville have min krop, da første tanken døde, blev jeg kicket af han da han turned og jeg røg over i vores healers og der kom han for at sige hej efter det blev jeg sec tank på ham
men ja ROGUES er lort i forhold til fury warriors i dps men problemet er du får røv af en rogue i dual
jeg har out damages alle rouges i guildet, jeg er en rogue i plate med meget mere dps når flurry slå til er min dps på over 300
QuoteDisplay MoreOriginally posted by virus_dk
jeg er full fury nu jeg har tanket hele mc og en del i bwl faktisk wipede jeg os på vael fordi jeg havede så meget agro at han ville have min krop, da første tanken døde, blev jeg kicket af han da han turned og jeg røg over i vores healers og der kom han for at sige hej efter det blev jeg sec tank på ham
men ja ROGUES er lort i forhold til fury warriors i dps men problemet er du får røv af en rogue i dual
jeg har out damages alle rouges i guildet, jeg er en rogue i plate med meget mere dps når flurry slå til er min dps på over 300
20/31 burde da smække rogues - Disarm overpower hamstring...
de stunner mig heletiden de små sataner
jeg er selv arm warrior 30/16 men owner i inctances aligevel
Jeg har 21/11/0.
Jeg bruger two-handed, men har også et skjold og one-handed
En Fury warrior sparker røv!!
Han er den der giver mest skade.
Men en warrior ska holde agroo, mens dmg dealers(mage/warlock...) giver dmg og healers ska heale tanken.
Man ka også nemt holde agro med en arms eller fury warrior :hb:
ja agro er faktisk let som fury, jeg har nu tanket det mest i bwl uden problemer faktisk har jeg så meget agro selv en prot tank ser noobish ud, selv efter jeg har tanket og går til trash mobs kommer jeg op i top 3 dps igen ud af 40 man's raid de normal'e 5 man instance er jeg top alla top intet kan hamle op med mig
nu skal det lige siges jeg har thunderfury i main hand
QuoteOriginally posted by battle
jeg er selv arm warrior 30/16 men owner i inctances aligevel
30/16? Ingen MS?