S: 12" DeNova AS-3 aktiv subwoofer

  • Hey :)


    Ja min bror har sådan en svend. Har desværre ingen cam, men beskriver den lige...
    Den er sort - kassen, frontstoffet, enheden -, den er godt velholdt. Den har nogle år på bagen, men den er ikke over 8 år og har altid stået indenfor i varmen. Den virker 100%. Man kan justere på bassens kraft efter smag og behag omme bagpå - på den forstærker der er indbygget i den self ;-) Den har spillet sammen med en Harman Kardon AVI200I forstærker, 2 Beyma fronts, 1 Perless center, 2 Yamaha bagh. Mærket er DéNova og modellen er AS-3. Dens Freg. response er 35-100Hz og Power 120W og Music Power 180W, men man skal IKKE regne kvali og kraft ud i Watt jo... bare så I ved det ;)


    Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge hvis jeg synes budene er for lave and remember... Jeg er Kong Christian d. 5. i denne tråd ;-)


    Fyr den af...

  • Tja, det eneste jeg har kunnet finde ud af er at den vist er lavet af pandrup højtalerindustri(ejet af dantax), så den er nok ikke så mange hundrede værd. Hvor meget vejer den? kan den sendes?

  • Quote

    Originally posted by db80
    Tja, det eneste jeg har kunnet finde ud af er at den vist er lavet af pandrup højtalerindustri(ejet af dantax), så den er nok ikke så mange hundrede værd. Hvor meget vejer den? kan den sendes?


    Umpfh... :boxed:... Det håber jeg da ikke den er, har du et link 8)


    Ja den kan godt sendes, men koster 100 kr...


    Fandt AS-6'ern, men der stå oss AS-3 :crazyeyes: De ligner næsten 100% hinanden... LINK

  • Quote

    Originally posted by db80
    Den du linker til er også lavet i Danmark, så jeg tror den er rigtig nok
    Link
    Men det kan jo være at der er af bedre kvalitet.
    Har du et hbo?


    Hmm ok ;) Jeg har søgt og søgt og har ikke fundet beviser på hans påstand, men ved det ikke selv 100%.


    Da det er et ikke så kendt mærke ved jeg ikke hvad jeg kan få for den... tror omkring 400,-pp... lyder det skævt ?

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Har den fasejustering og indstilling af crossover?


    Nej og nej...


    Quote

    Originally posted by db80
    byder 400pp


    Det er noteret ;)


    Auktionen kører til et ufastsat tidspunkt til på fredag...