Det er efterhånden længe siden jeg har søgt efter en måde at hæve vdimm på mit Asus A8V fra de maksimale 2,8v - desværre uden resultat, men nu vil jeg prøve igen. Så hvis der er nogen der ved noget om, om det kan lade sig gøre må de godt lige smide et par ord...
A8V vdimm
-
-
Originally posted by supersonic9
Det er efterhånden længe siden jeg har søgt efter en måde at hæve vdimm på mit Asus A8V fra de maksimale 2,8v - desværre uden resultat, men nu vil jeg prøve igen. Så hvis der er nogen der ved noget om, om det kan lade sig gøre må de godt lige smide et par ord...OCZ DDR booster virker vist op til lige under 3.2v.
Jeg vil tro der er et vmod der virker i samme område. -
DDR Boosteren virker desværre ikke til dette board, så jeg søger stadig ent mod eller noget...
-
Originally posted by supersonic9
Det er efterhånden længe siden jeg har søgt efter en måde at hæve vdimm på mit Asus A8V fra de maksimale 2,8v - desværre uden resultat, men nu vil jeg prøve igen. Så hvis der er nogen der ved noget om, om det kan lade sig gøre må de godt lige smide et par ord...Du kan sagtens lavet et VDIMM-mod. Søg på XtremeSystems.og efter det.
-
-
Hehe, tak dér men det ser godt voldsomt od for mine cocktailpølser....