Unge der går amok


  • Ikke af og sidde ved computeren, men bliver i det hele taget ustyrlig, når han ike har taget sin medicin. Så kan han tænde fuldstændig af og det er enten raseri anfald eller glædes anfald.

  • Quote

    Originally posted by Shak


    Ikke af og sidde ved computeren, men bliver i det hele taget ustyrlig, når han ike har taget sin medicin. Så kan han tænde fuldstændig af og det er enten raseri anfald eller glædes anfald.


    Nemlig..
    Man sidder jo ikke ved computeren fordi det er et helvede - Derfor det lød lidt underligt..

  • Han er så lidt et ekstremt tilfælde, men jeg ka da også selv finde på at komme helt op at køre over et eller andet lort :)) Specielt hvis dagen bare har været fyldt med de her småting


    Dog har jeg en dejlig evne til at vide hva der kan tåle et par slag :D Har f.eks. ikk slået på min fladskærm, men min gamle CRT har godt nok fået et par knytnæver eller 2 :P



    Tænk over at det er bedre det foregår foran en skærm end ude på gaderne ;) (Igen er ham der lidt specielt et tilfælde ska det lige tilføjes :)))


    Edit: Kom forresten lige i tanke om en fra min klasse :)) Hvis i nogensinde har brugt programmet LiveMath, så kender i det sikkert selv :P


    Han ka blive sygt hidsig, når det skod program river ham rundt :D