Temperatur måler

Originally posted by nano

:clap:
    (linkede lige til mig selv så der ikke er nogen der er i tvivl om at det var fake)

Sad du og regnede farhenheit ud?

Originally posted by AnDeN_DK
    6!!! Og så den temp du havde! WOOT! Jeg har 1x92mm 1xcpu blæser og så bliver mit gfx kølet passivt! Og så holder den de temps der er i min første temp post! :T

Men jeg holder mig også til det lydløse.

I know, men det er en lorte cpu køler jeg har, og std. gfx køler..

• Jeg har 3x 80mm 1x 92mm og 1x120mm + CPU og GFX køler og pasiv køling på chipset. Men min 92mm er ikke slået til pga. mangel på 3-pins stik.

GFX og CPU køler er STD.

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

Rettet en gang, sidst af nano ().

Originally posted by Aqu

I know, men det er en lorte cpu køler jeg har, og std. gfx køler..

Jeg har lorte cpu køler! Men den køler jo egentlig meget godt :D CoolerMaster et eller andet. 75 i den nærmeste hw butik.

Jeg har lorte cpu køler! Men den køler jo egentlig meget godt :D CoolerMaster et eller andet. 75 i den nærmeste hw butik.

hehe, sådan en har jeg sq haft (;

Sad du og regnede farhenheit ud?

Nææ:D
    Dividerede den rigtige celsius temp med et tal så den blev lav ( 05c f.eks ) og dividerede derefter det samme tal med temp i farhenheit. Så så det overbevisende ud.

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

Rettet en gang, sidst af nano ().

Dividerede den rigtige celsius temp med et tal så den blev lav ( 05c f.eks ) og dividerede derefter det samme tal med temp i farhenheit. Så så det overbevisende ud.

Dumme svin :finger:

:))

Hehe :9xo