hjælp til forstærker

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    ha ha nej - har selv fået smidt


    1 stk Alpine 5 kanals
    2 stk 10" Rockford Fosgate
    2 sæt JBL af powerserien til hattehylde og døre - og lidt diskanter oppe ved sidespejlene (virkelig en vigtig detalje for ren lyd)


    Så indtil videre er jeg ganske tilfreds med mit setup :clap:


    Lyder bestemt også som om at man kan høre musik med glæde.
    Har også en lidt mere højkvalitets-forstærker sat til min hattehyulde-højttalere.


    Ang. diskanterne, har jeg ikke fået taget mig sammen til at flytte mine op, selvom der er en væsentlig forskel. Er ikke meget for at bore huller i mit fyne Toyota-plastik :D . (Diskanterne på mine Boxter er aftagelige)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by urbananen


    Lyder bestemt også som om at man kan høre musik med glæde.
    Har også en lidt mere højkvalitets-forstærker sat til min hattehyulde-højttalere.


    Ang. diskanterne, har jeg ikke fået taget mig sammen til at flytte mine op, selvom der er en væsentlig forskel. Er ikke meget for at bore huller i mit fyne Toyota-plastik :D . (Diskanterne på mine Boxter er aftagelige)


    ja bestemt - men det at få diskanterne i hovedhøjde og så de peger mod én gør altså meget.


    Og specielt hvis diskanterne kan følge med og spille totalt ren selvom der bliver skruet lidt op for volumen ;)