Bruger almindeligt vand med lidt kølervæske og eddikesyre.. Eddikesyren er et nyt tiltag, da der kommer satans mange aflejringer!! Så brug deminiraliseret vand..
Vand til Vandkøling.???
-
-
Originally posted by M.Beier
Jeps
Men, giver en fed farve, holder til minusgrader... Og ildelugtende... Well tværtimod, det har da en frisk "lugt"?
- Er helt sikkert bedre til formålet, men ikke til prisen
- har stengulv, så det med gulvtæppet er intet problem
- Glykolen klumper, yeah right... - Så skal man satme køre med 100% kølevæske
For en enkelt gangs skyld er jeg 100% enig med dig.
Bruger selv demineraliseret / kogt vand + 5-10% glykol kølervæske fra Shell. Blåt og godt - og nej det lugter ikke af noget som helst.
Jeg har spildt masser af forskellige steder, og så længe man tørrer op med det samme, kommer der ikke pletter - heller ikke på gulvtæpper.
Angående viskositeten, bør vi alle lige huske på at man for det første skal ret langt op i procentdel kølervæske før det rykker ved noget, og for det andet at flow i et kølesystem ikke er den primære bekymring, set i forhold til ydelse.
Jeg kører med denne blanding på tredje år, og hverken pumper, kølehoveder eller vandkøleren er det mindste tilstoppet. -
Demi vand ska der ihvertfald bruges, og så tror jeg lige boris og jeg skal snakke nærmere om hvilken coktail far her ska bruge. hehe.
det med poolrens lyder nu ikke så dårligt, syntes det er lidt fedt i skriver hva i bruger, det giver nogle flere muligheder og ide'er