BF2 Coop mod - Virker ikke

• En ven og jeg har lige installeret BF2, da vi havde set der var kommet et coop mod på boomtown.net...

Vi installerer moddet og følger instrukserne til punkt og prikke... Men det virker ikke... :boxed:

Har den nyeste patch inde og har også special forces inde... Men det burde vel ikk ødelægge noget...?

Skal man installere coop mod 3.0 oveni også? Der står nemlig følgende på boomtown:

Hvis du allerede har version 3 installeret, skal du blot slette den og begynde forfra med denne.

Har IKKE 3.0

• Tror du skal forstå det således, at hvis man version 3.0 af modded skal man blot afinstallerer det først. Er selv interesseret i om man kan, kiggede inde på tweakguides.com, hvoraf det fremgik at man skulle bruge sin internet onlineprofil - men om det er det samme skal jeg ikke kunne sige, men prøv selv at kigge.

Men vil da selv prøve moddet, update følger... :drink:

Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

Rettet en gang, sidst af jesdals ().

• jeg holdt et mindre lan i lørdags og vi brugte overen time på det ***, men vi fik det aldrig til at virke, den loadede bare mappet, og så lukkede BF2 ned.

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9