WoW købt men har underligt problem

• Jeg har købt WoW, oprettet bruger, spillet og synes rigtig godt om spillet. MEN! Hver gang jeg åbner WoW smider den en mappe på skrivebordet (hvor min genvej til wow ligger) der hedder Logs. Inde i den er der et tekstdokument der hedder cpu. Jeg sletter den men hver gang jeg starter wow kommer det hele igen. Hvad skal jeg gøre for at få den væk?

• Hmm lyder underligt, har jeg aldrig oplevet før 8o

Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

Originally posted by AnDeN_DK
    Jeg har købt WoW, oprettet bruger, spillet og synes rigtig godt om spillet. MEN! Hver gang jeg åbner WoW smider den en mappe på skrivebordet (hvor min genvej til wow ligger) der hedder Logs. Inde i den er der et tekstdokument der hedder cpu. Jeg sletter den men hver gang jeg starter wow kommer det hele igen. Hvad skal jeg gøre for at få den væk?

Ligger den mappe inde i C:\Programmer\World of Warcraft??

• har haft præcis samme problem... jeg fandt aldrig ud af hvad der var sket, men efter en reformatering er det gået i sig selv.
    Jeg kan ikke hjælpe dig, bare fortælle at du ikke er den eneste 8o

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

• Jeg vil gætte på du har en genvej til WoW på dit skrivebord? Hvis ja, så er det derfor. Hvorfor ved jeg ikke lige... :)

• Prøv at højreklikke på din genvej på skrivebordet, og kig hvad der står i feltet "Start i:". Hvis der ikke står noget, så prøv at skrive "C:\Programmer\World of Warcraft" (husk " omkring). Hvis du altså har installeret i standart mappen.

Originally posted by DKTiger
    Prøv at højreklikke på din genvej på skrivebordet, og kig hvad der står i feltet "Start i:". Hvis der ikke står noget, så prøv at skrive "C:\Programmer\World of Warcraft" (husk " omkring). Hvis du altså har installeret i standart mappen.

Der står at den starter "WoW.exe"

Originally posted by Resmen

Ligger den mappe inde i C:\Programmer\World of Warcraft??

Ja den gør

• Ja der står jo netop ikke noget i feltet "Start i".

Som jeg tidligere skrev, prøv at skrive "C:\Programmer\World of Warcraft" i det felt. Det skal være med " i starten og til sidst!

Originally posted by DKTiger
    Ja der står jo netop ikke noget i feltet "Start i".

Som jeg tidligere skrev, prøv at skrive "C:\Programmer\World of Warcraft" i det felt. Det skal være med " i starten og til sidst!

'

Det hjalp tak. :rules: