Jeg har købt WoW, oprettet bruger, spillet og synes rigtig godt om spillet. MEN! Hver gang jeg åbner WoW smider den en mappe på skrivebordet (hvor min genvej til wow ligger) der hedder Logs. Inde i den er der et tekstdokument der hedder cpu. Jeg sletter den men hver gang jeg starter wow kommer det hele igen. Hvad skal jeg gøre for at få den væk?
-
-
Hmm lyder underligt, har jeg aldrig oplevet før
-
Også lidt underligt..
-
Originally posted by AnDeN_DK
Jeg har købt WoW, oprettet bruger, spillet og synes rigtig godt om spillet. MEN! Hver gang jeg åbner WoW smider den en mappe på skrivebordet (hvor min genvej til wow ligger) der hedder Logs. Inde i den er der et tekstdokument der hedder cpu. Jeg sletter den men hver gang jeg starter wow kommer det hele igen. Hvad skal jeg gøre for at få den væk?Ligger den mappe inde i C:\Programmer\World of Warcraft??
-
har haft præcis samme problem... jeg fandt aldrig ud af hvad der var sket, men efter en reformatering er det gået i sig selv.
Jeg kan ikke hjælpe dig, bare fortælle at du ikke er den eneste -
Jeg vil gætte på du har en genvej til WoW på dit skrivebord? Hvis ja, så er det derfor. Hvorfor ved jeg ikke lige...
-
Prøv at højreklikke på din genvej på skrivebordet, og kig hvad der står i feltet "Start i:". Hvis der ikke står noget, så prøv at skrive "C:\Programmer\World of Warcraft" (husk " omkring). Hvis du altså har installeret i standart mappen.
-
Originally posted by DKTiger
Prøv at højreklikke på din genvej på skrivebordet, og kig hvad der står i feltet "Start i:". Hvis der ikke står noget, så prøv at skrive "C:\Programmer\World of Warcraft" (husk " omkring). Hvis du altså har installeret i standart mappen.Der står at den starter "WoW.exe"
QuoteOriginally posted by Resmen
Ligger den mappe inde i C:\Programmer\World of Warcraft??
Ja den gør
-
Originally posted by AnDeN_DK
Der står at den starter "WoW.exe"
Ja, men hvad står der i feltet nedenunder (Start i)?
-
Ja, men hvad står der i feltet nedenunder (Start i)?
Se billede
-
Ja der står jo netop ikke noget i feltet "Start i".
Som jeg tidligere skrev, prøv at skrive "C:\Programmer\World of Warcraft" i det felt. Det skal være med " i starten og til sidst!
-
Ja der står jo netop ikke noget i feltet "Start i".Som jeg tidligere skrev, prøv at skrive "C:\Programmer\World of Warcraft" i det felt. Det skal være med " i starten og til sidst!
'
Det hjalp tak.