Jeg synes så ikke Mads Mikkelsen gør det ret godt på engelsk i King Arthur, så håber virkelig ikke det bliver ham.

Så er der billeder til næste James Bond film
-
-
Originally posted by SlackeR
Pusher 2 ligner da noget i den henretning.
Den har jeg så ikk set -
Originally posted by Butcher
Jeg synes så ikke Mads Mikkelsen gør det ret godt på engelsk i King Arthur, så håber virkelig ikke det bliver ham.Men bondskurke behøver ikke være engelske
For den sags skyld kunne han være dansk superskurk. Tegner eller noget
Eller Russer, sikkert. Alle kan sgu camouflere deres accent med noget russisk..
på den måde er det ingen problem. Hvorvidt han vil være et godt valg skal jeg ikke udtale mig om, men helt opgivende er jeg da nu ikke. -
Men bondskurke behøver ikke være engelske
For den sags skyld kunne han være dansk superskurk. Tegner eller noget
Eller Russer, sikkert. Alle kan sgu camouflere deres accent med noget russisk..
på den måde er det ingen problem. Hvorvidt han vil være et godt valg skal jeg ikke udtale mig om, men helt opgivende er jeg da nu ikke.Kan godt lide russiske skurke, de er bare så rå på en eller anden måde. Og når de snakker med den der engelsk/russiske accent, så er jeg da helt solgt :hb:
-
Originally posted by Macimuz
Kan godt lide russiske skurke, de er bare så rå på en eller anden måde. Og når de snakker med den der engelsk/russiske accent, så er jeg da helt solgt :hb:
[Blocked Image: http://www.xtremesystems.org/forums/images/smilies/thatwasgay.gif]
-
[Blocked Image: http://www.xtremesystems.org/forums/images/smilies/thatwasgay.gif]
Åhh ja, intet kan give en bule i bukserne som en engelsk/russisk accent
-
håber han taler med rigtig engelsk accent ellers ødelægger det lidt stemningen syntes jeg
-
Originally posted by Kolyzer
håber han taler med rigtig engelsk accent ellers ødelægger det lidt stemningen syntes jegMan kan eventuelt opleve ham i den nuspillende film München !
-
Man kan eventuelt opleve ham i den nuspillende film München !
ok det ku være man sku se den -
Originally posted by Lasse
Jeg synes ikke rigtigt at den nye ligner en rigtig bondJeg kunne have set andre i den rolle, han ser lidt fesen ud!!:))
-
Originally posted by Kolyzer
ok det ku være man sku se denDog er han ikke så fremtrædende i filmen, men omend kan man da opleve ham. Ellers er han da vidst nok med i Tomb Raider 1 filmen !
For mig er han ikke en James Bond
-
Dog er han ikke så fremtrædende i filmen, men omend kan man da opleve ham. Ellers er han da vidst nok med i Tomb Raider 1 filmen !
For mig er han ikke en James Bond
Efter hvad jeg kan vurdere er han langt fra perfekt, ja.
Men lad os give det en chance. Det er nu mest pga. det nye koncept, at jeg glæder mig så FANDENS meget til denne film. Endnu en bond hjem til samlingen