Hva sker der for mit SETI@home?

Originally posted by cla
    Ja det har du jo ret i... Hva tror du der skal gøres?

Tja... Ud over at købe et en prommy og smide den på dit grafikkort, så skal du jo nok undersøge hvorfor den køling du har på din GPU ikke virker...

Det ville være en god idé at starte med at måle hvor varm din GPU egentlig er... :D

Originally posted by GrillRotten

Tja... Ud over at købe et en prommy og smide den på dit grafikkort, så skal du jo nok undersøge hvorfor den køling du har på din GPU ikke virker...

Det ville være en god idé at starte med at måle hvor varm din GPU egentlig er... :D

P4 køleren som sidder der, kunne ikke sidde der pga ramkølerne på kortet, så jeg såtte en aluminiums klods fast under den (skruet fast med 2 skruer og så er der OCZ kølepaste imellem).... Tror du det er der problemet ligger?

Originally posted by cla
    P4 køleren som sidder der, kunne ikke sidde der pga ramkølerne på kortet, så jeg såtte en aluminiums klods fast under den (skruet fast med 2 skruer og så er der OCZ kølepaste imellem).... Tror du det er der problemet ligger?

Hmm... Alu er en okey varme-leder, men det er måske ikke lige så optimalt at GPU´ens varme skal over på alu-pladen som så skal over i profilen og som så skal køles af blæseren...

Der skal jo helst være så lidt metal så muligt for at varmen ikke skal "vandre" så langt før den skal på en "flyvetur"... Jo mere metal, jo større krav til kølingen...

Ret mig hvis jeg husker galt..... Har ikke haft fysik i lang tid. *G*.... Men ville nu mene at på dette område er det almindelige sund logik.