Hva sker der for mit SETI@home?

Originally posted by cla
    Min com støjer lidt for meget.... cpu blæser, ram køling (aktiv thermaltake, støjer dog ikke), chipset standard aktiv køler, grafikkort køler, 1* 80 mm case fan, 2* 120 mm case fans 5 og 6v, de støjer ikke meget for sig selv men sammen er det faktisk lidt træls :]

Derfor jeg arbejder på h2o ;)

Ja okey... av av...

Forstår godt hvorfor du arbejder på et vandkølingssytem hvis du har det i din maskine og samtidig er lidt "lyd-følsom".... ;)

Originally posted by GrillRotten

Ja okey... av av...

Forstår godt hvorfor du arbejder på et vandkølingssytem hvis du har det i din maskine og samtidig er lidt "lyd-følsom".... ;)

Det er svært at kombinere godt OC billig køling (luft) og støjsvag com.... Desværre....

Originally posted by cla
    Det er svært at kombinere godt OC billig køling (luft) og støjsvag com.... Desværre....

Jeps... Tro mig, jeg har prøvet.... Det er sgu svært at få orkanen i computeren til at høre efter.... :]

*G* :D

.. Jeg har overvejet lidt om man kunne gøre en Prommy realativ lydløs også stadig have en okey temp.... Hmm... Det er jo lige før det skulle prøve når pengene er til det....

• Ja det er altid godt at have nogle projekter klar ;)

Originally posted by cla
    Ja det er altid godt at have nogle projekter klar ;)

Ja, men syntes sgu egentlig jeg har altid for mange af dem.... Har desværre ikke lige tiden og energien til at følge helt med som jeg godt ville.... men der er jo også et arbejde der skal passes. ;)

Ja, men syntes sgu egentlig jeg har altid for mange af dem.... Har desværre ikke lige tiden og energien til at følge helt med som jeg godt ville.... men der er jo også et arbejde der skal passes. ;)

Arbejder kun som fejedreng, men tror faktisk også mængden af fritid bliver begrænset meget nu når jeg ska begynde på gymnasiet her når sommerferien er slut :(

• Rotte:
    Hercules status:
    Har lige "bøwlet" lidt med hercules, der er den rigtige mængde kølerpaste på og har endda prøvet at skifte det ud med det OCZ jeg fik af vandhovederne sammen med min 1700+, men den har stadig sin grænse på 272,6 mhz :(

Originally posted by cla
    Rotte:
    Hercules status:
    Har lige "bøwlet" lidt med hercules, der er den rigtige mængde kølerpaste på og har endda prøvet at skifte det ud med det OCZ jeg fik af vandhovederne sammen med min 1700+, men den har stadig sin grænse på 272,6 mhz :(

Okey. Surt nok, men det kan vel ske ...

Men fint nok at din signatur virker i SETI... ;)

Okey. Surt nok, men det kan vel ske ...

Men fint nok at din signatur virker i SETI... ;)

Er der egntli en måde hvor man kan køle bagsiden af den, altså mere end hvis man bare sætter en 80 mm hen over den...

Originally posted by cla
    Er der egntli en måde hvor man kan køle bagsiden af den, altså mere end hvis man bare sætter en 80 mm hen over den...

Tja. Alt efter lyst... Man kan jo gøre mange ting vel..

Originally posted by cla
    Eksempler:? helst de nemme :D

Den nemme har du lige lige skrevet.....

Men hvorfor køle bagsiden ?.... Der jo selv chippen der er hovedsagen at køle så godt som muligt....

Den svære er nok at indkapsle hele dit grafikkort i fx. plexiglas, fylde det med en ikke-strømledende væske og så "vand"-køle det derfra..... Så får du sgu hele kortet kølet og ikke bare GPU´en..... Sjov tanke... :D

• Der er forbindelse fra chippen til køleblokken men alligevel er den avsindig varm på bagsiden, og hvis man mærker på køleblokken så er den ikke synderli varm... Det undrer mig lidt...

PS: har en 120 mm fan siddende i plexiruden som blæser kold luft lige ind på kortet...

EDIT: sjov tanke men tror det bliver lidt svært...

Originally posted by cla
    Der er forbindelse fra chippen til køleblokken men alligevel er den avsindig varm på bagsiden, og hvis man mærker på køleblokken så er den ikke synderli varm... Det undrer mig lidt...

PS: har en 120 mm fan siddende i plexiruden som blæser kold luft lige ind på kortet...

EDIT: sjov tanke men tror det bliver lidt svært...

Okey. Det lyder skummelt hvis den kan komme af med sin varme, men lidt varme skulle der gerne være på bagsiden. Dog kun lidt lunt. Ikke en ubehagelig varme ville jeg nu mene. Mit kort er selv små-lunt, men ikke mere end jeg kan holde min hånd på det og nyde det. :D

• Hvis man betegner lugten af svedent skind som en nydelse så er mit kort også godt at sætten hånden på...

Aj, måske lidt overdrevent men den blir sku temli varm, mere end den burd......

EDIT: en enhed på seti lige lavet på 3 t og 46 min....

Originally posted by cla
    Hvis man betegner lugten af svedent skind som en nydelse så er mit kort også godt at sætten hånden på...

Aj, måske lidt overdrevent men den blir sku temli varm, mere end den burd......

EDIT: en enhed på seti lige lavet på 3 t og 46 min....

Okey... Det har jo nok noget at gøre med at din GPU ikke kommer af med varmen....

Originally posted by cla
    Ja.... Ærgeligt nok.....

Jeg vil nu mere kalde det "underligt"....

Der er tydeligvis et problem, men det er et problem der kan løses... Det er muligt at dit grafikkort måske er lidt underligt, men det er jo trods alt stadig underlagt fysikkens love om varmeoverførsel...

Jeg vil nu mere kalde det "underligt"....

Der er tydeligvis et problem, men det er et problem der kan løses... Det er muligt at dit grafikkort måske er lidt underligt, men det er jo trods alt stadig underlagt fysikkens love om varmeoverførsel...

Ja det har du jo ret i... Hva tror du der skal gøres?