S: lidt højttalerværk +andet

  • Guitaren hedder FG-200 .
    Har taget nyere og bedre billeder af både FORSTÆRKER og Guitar, hvis nogen vel og mærket skulle være interesseret.


    De fylder en del, så kan evt. sende dem på mail.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Ang. spc. til forstærkeren, så er dette hvad der står på den.


    Har andre billeder af den, hvis der er interesserede.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().

  • Jeg byder dig 300 i alt med porto, da der skal udskiftes strenge og jeg kan se at grebet er slidt meget, pluds en del ridser og jeg har ingen garanti for at guitaren er piller skæv i halsen.. porto vil ikke komme til at koste mere end 50kr og kan sendes med post danmark da den ikke vejer over 20kg


    skriv til mig på msn hvis du vil handle HaZe@e-mail.dk

  • Quote

    Originally posted by Raller
    kunne godt være intresseret. I dine højtalere. ikke B&Oérne, men de to store.
    hvad skal de koste?


    De 2 store??
    Hvilke snakker vi lige om?
    Har nemlig ikke andre til salg ;)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by HaZe
    Jeg har lige fundet mig en anden.. Så jeg bliver desværrer nød til at trække mit bud.


    Held Og Lykke med salget


    Bare i orden.. Så slap jeg da for postDK :D

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • ..en guitar med Post DK - jeg turde ikke...seriøst. Jeg har tænkt videre oer det med forstærkeren, og er nået frem til at mit bud på 600,- var for højt sat - der gik en magen til på qxl.dk 30,- kr billigere end din...;-)


    Så jeg måske interesseret hvis vi kan finde en anden pris..

  • hvis man endelig skulle sende en guitar med postDK så skulle man bare pakke den ind i pap fra den lokale brugs eller hvor man nu kan få det. Jeg har sendt en trænings bænk til en via PostDK og det gik da fint Pap og tape er godt.. :)

  • Quote

    Originally posted by trh55
    ..en guitar med Post DK - jeg turde ikke...seriøst. Jeg har tænkt videre oer det med forstærkeren, og er nået frem til at mit bud på 600,- var for højt sat - der gik en magen til på qxl.dk 30,- kr billigere end din...;-)


    Så jeg måske interesseret hvis vi kan finde en anden pris..


    Har vidst skrevet før at der kan handles..
    Så du byder bare.
    -Hvis det var dig fra Albertslund, så nævnte jeg vidst også at du kunne få den lidt billigere, hvis vi mødtes et sted, så jeg slap for forsendelse.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by HaZe
    hvis man endelig skulle sende en guitar med postDK så skulle man bare pakke den ind i pap fra den lokale brugs eller hvor man nu kan få det. Jeg har sendt en trænings bænk til en via PostDK og det gik da fint Pap og tape er godt.. :)


    Hader besværet med det ;) .
    Det 100 gange lettere bare at køre hen med den

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Så.. Sale's over 8)


    At få 600 for den forstærker.. Intet problem


    Guitaren var åben bart i fin stand. (Så det jo godt nok :D)


    B&O'erne.. Spillede bedre end køber havde regnet med.


    Så der jo kun glade kunder.. Altid godt :)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb